[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Mutatii in ecommerce-ul de Valentine’s Day: a scazut valoarea tranzactiei dar a crescut numarul cumparatorilor online

18 februarie 2014

De ziua indragostitilor, desi in multe situatii s-a observat diminuarea bugetului alocat pentru o comanda, vanzarile magazinelor online au sporit fata de anul anterior. O posibila explicatie este ca am asistat la cresterea numarului de cumparatori online fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Cel mai bun exemplu in acest sens il constituie bijuteriile care au fost printre produsele preferate inregistrand dupa cosmetice, cea mai mare crestere a vanzarilor (+69%), pentru magazinele afiliate la platforma 2parale. Cu toate acestea, reprezentantii platformei spun ca a scazut valoarea medie a unei tranzactii pe aceasta categorie de produse.

“Spre deosebire de 2013, romanii au cheltuit sume mai mici in multe cazuri… In multe situatii s-a observat diminuarea bugetului alocat pentru o comanda, astfel ca, pe categorii de produse precum Bijuterii, Ceasuri, Lenjerie, a scazut valoarea medie a unei tranzactii.”, potrivit comunicatului de presa al celor de la 2parale.

Exceptie o constituie categoria de electronice, unde valoarea medie a comenzii s-a dublat fata de aceeasi perioada din 2013. “Cele mai scumpe achizitii din perioada analizata vin din segmentul IT&C, unde sunt tranzactii si de peste 10.000 lei.”, potrivit sursei citate.

Valentine’s Day a generat celor peste 300 de magazine online din 2Parale vanzari mai mari cu 40-50% fata de perioada similara a anului trecut. Varful cumparaturilor a fost in perioada 11-12 februarie, cu doar cateva zile inainte de Valentine’s Day. Romanii au continuat insa sa plaseze comenzi in numar mare inclusiv pe 14 februarie. Potrivit obiceiurilor de consum din anii trecuti, se asteapta un nou varf al cumparaturilor in jurul datei de 20 februarie, anterior zilei de Dragobete.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?