[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Moment important pe piata locala de solutii IoT: Vodafone si Mega Image anunta lansarea primului „magazin inteligent” din Romania

10 octombrie 2018

Soluțiile Internet of Things ale Vodafone România digitalizează procesele comerciantului, îmbunătățesc experiența clienților și reduc costurile.

Vodafone România și Mega Image au lansat primul magazin inteligent din România, situat în Bulevardul Barbu Văcărescu, nr. 201. „Magazinul dispune de nouă soluții Internet of Things, complet funcționale, destinate industriei de comerț, acestea ajutând Mega Image să identifice nevoile clienților și să înțeleagă comportamentul acestora pentru a crește eficiența, satisfacția cumpărătorilor și pentru a oferi o experiență de cumpărături îmbunătățită.”, potrivit comunicatului de presa.

Magazinul are implementate soluții ce oferă statistici despre clienții, monitorizarea stocurilor, afișare media digitală pentru publicitate personalizată, promovarea produselor adaptată pe segmente de cumpărători, zone de interes ale vizitatorilor, managementul cozii de așteptare, Wi-Fi în magazin, sistem de feedback și de asistență pentru clienți.

De exemplu, soluția care identifică zonele de interes ale cumpărătorilor monitorizează, prin intermediul senzorilor inteligenți, cele mai frecventate rute din magazin. „Cu ajutorul datelor disponibile, Mega Image poate înțelege mai bine nevoile cumpărătorilor și le poate oferi beneficii imediate, precum facilitarea accesului la produsele de interes și reducerea timpului de așteptare.”, se precizeaza in comunicat.

Întregul ecosistem de senzori inteligenți, servere, camere video și echipamente IT procesează volume mari de date colectate în timp real și au ajutat Mega Image să înregistreze o creștere a satisfacției clienților și să optimizeze timpul de așteptare la casele de marcat.

„Cumpărăturile tradiționale sunt reinventate și se digitalizează. Clienții noștri sunt mai riguroși și caută experiențe și soluții adaptate stilului lor de viață. Aceștia își doresc magazine intuitive, care le ușurează și îmbunătățesc procesul de cumpărături. De aceea, soluțiile digitale ne ajută să înțelegem mai bine clienții și să le creștem gradul de satisfacție pentru a identifica mai rapid nevoile operaționale diferite, pentru a aloca mai bine personalul nostru și pentru a spori productivitatea magazinelor”, a declarat Adrian Nicolaescu, Marketing VP, Mega Image.

Mega Image a fost fondat în 1995 și este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 645 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara şi alte oraşe din ţară.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?