[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Mobilul a detronat PC-ul in ceea ce priveste modul de interactiune al romanilor cu banca – 7% din populatia urbana face mobile banking ca activitate saptamanala

28 noiembrie 2016

Desi peste 95 din populatia urbana detine un telefon mobil, doar 7% il foloseste pentru a interactiona cu banca, ca activitate saptamanala, potrivit celei de-a trei editii a Consumer Report lansata de StarCom Media Vest Group. Cea mai mare adoptie a serviciului de mobile banking este in randul tinerilor singuri, cu varsta de pana in 34 de ani, procentul fiind dublu (15%) fata de media de utilizare a populatiei urbane. Conform rezultatelor studiului, 10% dintre adolescentii cu varsta cuprinsa intre 14 si 17 ani, si care frecventeaza o forma de invatamant, au declarat ca utilizeaza saptamanal mobilul pentru activitati de mobile banking

consumer report 2016 mobile usage by families with kids

consumer report 2016 mobile usage

consumer report 2016 mobile usage for single youth

 

consumer report 2016 mobile usage by families without kids

Datele studiului mai releva faptul ca mobilul a detronat PC-ul in ceea ce priveste interactiunea de la distanta cu banca. La nivel national, doar 5% din populatia urbana foloseste PC-ul pentru internet banking ca activitate saptamanala (fata de 7% in cazul mobilului).

De asemenea, este pentru prima oara cand rezultatele unui studiu confirma ca populatia urbana face mai des tranzactii de cumparaturi online decat tranzactii bancare online. Potrivit studiului citat, 12% din populatia urbana face cumparaturi online saptamanal.

consumer report 2016 PC usage for family with kids

consumer report 2016 PC usage

consumer report 2016 PC Usage for single youth

consumer report 2016 PC usage for family wthout kids

Cea de-a treia editie a studiului Consumer Report, este lansata de Starcom MediaVest Group, este o enciclopedia anuală ce urmăreşte facilitarea înţelegerii consumatorilor români, oferind informaţii cu privire la capitole importante, precum: Technology Usage, Content & Entertainment, Brands & Shopping şi Trends in action.

Studiul se conturează în jurul celor patru categorii de public, împărţiţi în funcţie de etapa de viaţă ce îi defineşte: Families with kids / Familii cu copii (ai căror copii au vârsta până în 14 ani), Teens / Adolescenţi (cu vârsta cuprinsă între 14 şi 17 ani), Single Youth / Tineri singuri (cu vârsta între 18 şi 34 de ani, necăsătoriţi) şi Families without kids / Familii fără copii (cupluri preponderent cu vârste de peste 45 de ani, ce nu au copii sau nu mai locuiesc împreună cu copiii).

Studiul complet aici: Consumer Report 2016

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?