Sucursala din Australia, complet digitalizata, a Grupului ING are un raport cost/venituri de numai 39% iar boardul bancii intentioneaza sa reduca acest raport sub 50% pentru toate bancile din Europa. In cazul Romaniei, acest raport este de 53%.
„Cred ca potentialii nostri competitori sunt mai degraba Alibaba, Facebook sau Amazon. Ne inspiram de la ei pentru a oferi o experienta digitala, pentru ca si clientii compara ING cu experienta pe care o au pe Facebook sau Amazon, nu o compara cu cea oferita de alta banca”, atrage atentia Aris Bogdaneris, Head of Challengers & Growth Markets in cadrul grupului ING si membru al board-ului.
In octombrie 2016, ING Group a anuntat o serie de investitii de 800 milioane de euro in transformarea digitala a bancii, program care ar trebui sa duca la economii anuale de aproximativ 900 milioane de euro pana in 2021.
In ceea ce priveste Romania, investitiile necesare pentru a continua transformarea digitala se ridica la circa 10 milioane de euro pe an. ING Bank Romania reuseste sa atraga in prezent, in medie, 7.000 de noi clienti de retail in fiecare saptamana.
Sursa: wall-street.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: