[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Membrii eMAG Genius beneficiaza de extinderea transportului gratuit la easybox pentru milioane de produse. Perioada de retur gratuit se mareste si ea la 60 de zile.

19 februarie 2021

Membrii eMAG Genius beneficiază, începând din această săptămână, de transport gratuit la easybox și posibilitate de retur extins la 60 de zile și pentru ofertele partenerilor din Marketplace selectați, astfel că gama de produse cu beneficii premium de transport și retur va crește de la 280.000 la 4 milioane în următoarea perioadă.

Clienții eMAG Genius din cele 13 orașe în care serviciul este disponibil pot comanda acum de la eMAG sau de la un partener selectat din Marketplace înscris în programul Genius produse cu livrare gratuită în cele peste 900 de unități din rețeaua easybox.

Produsele incluse în acest program vor fi marcate pe platformă ca „Genius”, la fel ca toate celelalte produse disponibile în cadrul serviciului și vor putea fi identificate utilizând opțiunea de filtrare „eMAG Genius: toate produsele”. Pentru ofertele livrate de eMAG, membrii Genius vor avea în continuare beneficii suplimentare, precum retur instant la easybox sau livrare a doua zi.

Așa cum am promis atunci când am lansat programul eMAG Genius, venim cu beneficii noi. Am ascultat feedback-ul primit de la clienți, care vor să comande din cât mai multe categorii și astfel am decis să creștem gama de produse disponibilă în program de la sute de mii la milioane. Valoarea beneficiilor oferite de Genius crește foarte mult în urma acestei extinderi de gamă, astfel că acum clienții pot comanda oricât pe perioada abonamentului, din orice categorie de produse, chiar și în fiecare zi”, a spus Andrei Șercanean, e-commerce director eMAG.

Serviciul premium eMAG Genius poate fi testat gratuit timp de 30 de zile accesând aplicația eMAG.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?