[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Meli Melo implementeaza noua sa platforma online in septembrie. Compania alege VTEX pentru accelerarea extinderii internationale.

30 august 2019

Meli Melo devine al șaselea client VTEX pe piața din România. Investițiile VTEX pe piața din România vor depăși 200.000 de euro anul acesta.

VTEX, furnizor global al platformei unificate de comerț pentru companii mari și una dintre cele mai importante platforme ecommerce din lume, potrivit IDC MarketScape și Gartner, extinde numărul de clienți  din România și adăugă în portofoliu retailerul de bijuterii, accesorii fashion și decorațiuni Meli Melo.


Noul website al Meli Melo, ce încorporează platforma unificată de ecommerce VTEX, va deveni operațional la începutul lunii septembrie.

„Prezența platformei VTEX în centrul activității comerciale online a Meli Melo va permite accelerarea extinderii internaționale a retailerului și va oferi clienților o experiență online îmbunătățită. Folosind platforma VTEX, Meli Melo va avea toate resursele pentru lansarea de site-uri web proprii în mai multe țări, în doar câteva zile, fără niciun efort în ceea ce privește componenta de IT.”, potrivit comunicatului de presa.

„Cu soluția VTEX, folosind doar partea de back-end, prin configurații, orice retailer poate stabili noi prețuri, în orice monedă, poate selecta produsele pentru vânzare din catalogul disponibil și poate alege piețele în care dorește să vândă.”, precizeaza compania.

„În ultimii 3 ani, la VTEX, am investit milioane de dolari în ceea ce noi numim modulul de internaționalizare: multicurrency, multicatalog, transport global etc. În urmă cu două luni, am încorporat o nouă caracteristică în platformă, ce permite traducerea întregului catalog de produse în orice limbă, iar acest lucru le oferă companiilor un avantaj semnificativ”, spune Rafael Campos, Sales VP pentru Europa la VTEX.

„Obiectivele cu noua platformă sunt îndrăznețe, iar noi ne-am dorit o platformă flexibilă care să ruleze foarte bine pe piața România și care să ne permită dezvoltarea internațională. Această platformă va fi integrată pentru a deservi mai multe țări, urmând să o lansăm în România la începutul lunii septembrie și în alte țări începând cu ultima parte a anului”, spune Alina Mitrică, B2B și ecommerce manager la Meli Melo.

Strategia VTEX vizează atingerea unui număr de 8 clienți până la finalul acestui an și 15 până la sfârșitului anului viitor.

„Piața românească are un mare potențial pentru VTEX și pentru strategia noastră de expansiune, așa că am dublat bugetul de investiții destinat României, față de estimarea inițială. De asemenea, în următorii doi ani, planificăm să dublăm din nou investițiile”, mai spune Rafael Campos, menționând că, doar anul acesta, investițiile pe piața din România vor depăși 200.000 de euro.

VTEX este o platformă multi-tenant True Cloud Commerce™ pentru piața de ecommerce, bazată pe o infrastructură cloud flexibilă, care generează rate de conversie mai mari, TCO scăzut și ajută la creșterea loialității clienților față de retaileri.

Utilizarea VTEX SmartCheckout™, o tehnologie patentată de plată online fără parolă, sigură și intuitivă, oferă o soluție superioară și fără cusur pentru comerțul digital, o soluție unică complet adaptabilă, unificată și care ține pasul cu așteptările în continuă schimbare ale clienților.

Companiile care utilizează platforma VTEX înregistrează o creștere medie de 54% a ratei de conversie și un nivel semnificativ redus de abandon al coșului de cumpărături.

Platforma VTEX  rulează în peste 3.000 de magazine online, din peste 25 de țări. Începând cu anul 2017, VTEX a fost inclus în clasamentul Gartner Magic Quadrant pentru comerț digital.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?