Mega Image a lansat serviciul de comenzi online cu livrare la domiciliu pentru produsele congelate

17 iulie 2014

Retalierul Mega Image, care detine o retea de 319 supermarketuri si magazine de proximitate, a introdus serviciul de livrari la domiciliu pentru produsele congelate din magazinul sau specializat AB Cool Food, care va fi disponibil in Bucuresti si Ilfov, potrivit unui comunicat al companiei.

Toate preparatele din magazinul AB Cool Food pot fi livrate la domiciliu prin comenzi directe, telefonice sau online pe site-ul magazinului, de catre toti consumatorii din Bucuresti si judetul Ilfov.

„Pana in prezent, conceptul nostru de magazin si varietatea de produse congelate de calitate pe care le oferim au fost foarte bine apreciate de consumatori si vom continua sa ne apropiem si mai mult de acestia prin cea mai buna oferta si servicii”, a declarat Xavier Piesvaux, director general Mega Image Romania.

Pentru toate comenzile plasate in intervalul orar 08:00 – 18:00, de luni pana sambata, si in intervalul 08:00 – 17:00 duminica, livrarea la domiciliu se va face in aceeasi zi. Pentru livrarea la domiciliu in ziua urmatoare se poate comanda oricand de luni pana duminica intre 8:00-20:00.

Valoarea minima a comenzii trebuie sa fie 100 de lei, iar plata comenzii se va face cash, la livrare. Pentru comenzile cu o valoare totala de pana la 300 de lei, costul de livrare este de 10 lei pe comanda. Livrarea este gratuita pentru valori mai mare de 300 de lei. In acest moment, zonele de livrare sunt Bucuresti, Chitila, Mogosoaia si zona Pipera-Tunari.

Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea ce cuprinde in prezent 319 de magazine in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste si alte orase din tara, sub marcile Mega Image (172), Shop&Go (146), AB COOL FOOD (1).

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?