[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Masurile anuntate de ING Bank Romania pentru clientii cu credite

10 aprilie 2020

Schema de sprijin anunțată de ING Bank pentru clienții săi în data de 17 martie va fi înlocuită de prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 37/2020, „care prevalează și care prevede condiții mai favorabile clienților.”, anunta ING.

Printre condițiile instituite prin acest act normativ se numără o aplicabilitate mai largă, acoperind toate categoriile de clienți, posibilitatea de a amâna plata ratelor și/ sau dobânzilor pe o perioadă aleasă de debitori de până la 9 luni, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2020, precum și un proces simplificat de acceptare a noilor condiții contractuale, fără întocmirea de acte adiționale și fără necesitatea deplasării la sediul băncii.

Pentru clienții persoane fizice

Clienții care doresc să beneficieze de amânarea ratelor aferente creditului, fie că este vorba despre un credit de nevoi personale sau unul garantat cu ipotecă, trebuie să completeze formularul care se regăsește pe site-ul ING AICI, până cel târziu pe data de 14 mai 2020 inclusiv.

Pentru clienții care au solicitat deja amânarea ratelor prin soluția oferită de ING (de până la două luni), aceștia vor fi migrați pe noua opțiune, conform OUG 37/2020, aceasta fiind mai favorabilă, cu o perioadă de până la 9 luni de amânare a obligațiilor de plată, dar și un proces de obținere simplificat, fiind necesară doar notificarea clienților. De asemenea, ne dorim să asigurăm accesul unitar tuturor clienților la oferta prevăzută de cadrul legal, respectiv OUG 37/2020.

Clienții pot trimite solicitarea de amânare conținând toate informațiile din formular și prin e-mail la contact@ing.ro, prin telefon la 031 406 2464 sau prin scrisoare pe adresa ING Bank, Str. Aviator Popișteanu nr. 54A, clădirea nr. 3, sector 1, București.

Clienții ING Bank vor fi contactați în termen de maxim 15 zile calendaristice de la data primirii solicitării cu un răspuns.

Pentru clienții persoane juridice

În contextul noilor reglementări legale, ING Bank va răspunde solicitărilor privind cererile de amânare la plată a creditelor, pentru fiecare caz în parte.

Clienții pot solicita amânarea obligațiilor de plată scadente reprezentând credit, dobânzi și comisioane pentru o perioada de la 1 la 9 luni, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2020. În perioada de amânare la plată se va calcula dobândă, conform prevederilor contractelor de credit. Aceasta va fi achitată după perioada de amânare la plată, prin capitalizarea dobânzii aferente perioadei de amânare, respectiv adăugarea dobânzii astfel acumulate la soldul creditului existent la sfârșitul perioadei de suspendare și eșalonarea până la noua maturitate, prin recalcularea obligațiilor de plată lunare. Perioada de creditare se va putea extinde cu perioada de amânare la plată.

Clienții care doresc să apeleze la suspendarea plății ratelor la creditul/ creditele acordate de ING Bank în baza OUG 37/2020, pot descărca și completa formularul care se regăsește pe site-ul băncii AICI și pot trimite solicitarea până la data de 14 mai 2020 Managerului de Relație, sau la adresa de e-mail AmanareRatePJ@ing.com, adresă dedicată pentru IMM-uri și micro-întreprinderi.

Clienții care nu îndeplinesc condițiile de eligibilitate conform Ordonanței, pot contacta banca pentru găsirea unei soluții optime de restructurare.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?