[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

MasterCard si ePayment ofera 10% reducere cumparatorilor care platesc online

8 decembrie 2010

8 decembrie, 2010 – MasterCard si GECAD ePayment lanseaza o campanie de incurajare a platilor online cu carduri MasterCard si Maestro. Astfel, cumparatorii care vor face tranzactii online cu aceste carduri in perioada 8 decembrie 2010 – 9 ianuarie 2011 in magazinele participante la promotie, vor beneficia pe loc de o reducere de 10% din suma totala de plata.

La aceasta campanie, parte a unui program mai amplu de incurajare a platilor online, participa mai multe magazine online care utilizeaza solutia de plata ePayment, din domenii diferite. Campania isi propune sa creasca numarul de cumparatori care utilizeaza online carduri MasterCard si Maestro si, in acelasi timp, sa aduca si mai multi clienti in magazinele electronice.

Platile online cu cardul au inregistrat cresteri semnificative si in acest an, tot mai multi cumparatori fiind atrasi de avantajele acestei metode de plata: rapiditate, confort si siguranta. Potrivit datelor publicate de Romcard, in 2010 numarul de tranzactii procesate ar putea creste cu 76% comparativ cu anul trecut.

Suntem convinsi ca astfel de campanii au efecte multiple asupra unui comerciant online, deoarece, pe langa reducerea costurilor, ii asigura o vizibilitate marita si ii fidelizeaza clientii,” a declarat Daniel Nicolescu, CEO al GECAD ePayment.

“Comertul electronic din Romania devine tot mai popular, inregistrand cresteri valorice considerabile, mult peste cresterea generala a pietei. Aceasta este o dovada a faptului ca romanii se orienteaza din ce in ce mai mult spre internet pentru produsele si serviciile dorite, alaturandu-se clientilor din celelalte state europene”, a declarat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe.

GECAD ePayment mai are in derulare o campanie de promovare a platii online cu cardul, actiune ce vizeaza atat comerciantii – magazinele online, cat si cumparatorii. Campania se desfasoara in intervalul 11 noiembrie – 19 decembrie a.c. In perioada campaniei, magazinele online care aleg sa implementeze plata online cu cardul prin platforma ePayment beneficiaza de garantarea tuturor tranzactiilor pentru produse fizice livrate in Romania. Cumparatorii posesori ai cardului BRD ePayment, care platesc online cu acest card in perioada campaniei, in magazine electronice care utilizeaza solutia de plata ePayment, pot castiga premiile puse in joc si pot primi un numar dublu de puncte de fidelitate (prin care pot obtine reduceri de pret de pana la 20% in magazinele online partenere ale GECAD ePayment in acest proiect).

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?