In cadrul Mobile World Congress, MasterCard a anuntat un parteneriat global cu compania Cubic Transportation Systems, un furnizor de top pentru solutii inteligente de calatorie si transport, in orase din America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu si regiunea Asia-Pacific. Alianta isi propune sa ofere milioanelor de pasageri din intreaga lume, care calatoresc zilnic cu transportul in comun, solutii de plata sigure, rapide si usor accesibile.
In cadrul parteneriatului, MasterPass, serviciul de plata digitala securizata al MasterCard, va fi integrat in aplicatia de emitere de bilete si planificare a calatoriei NextWave, dezvoltata de Cubic.
Parteneriatul va contribui la accelerarea conversiei in plati digitale a celor 200 miliarde de $ platiti, in acest moment, in numerar pentru biletele de transport in comun, economisind astfel costurile de gestionare a numerarului si crescand viteza de rulaj a tranzactiilor. In fiecare an, mai mult de 23 miliarde de tranzactii de plata pentru transport sunt procesate utilizand sistemul global de plati si informatii Cubic.
In urma cu numai doua zile, Cubic a anuntat ca unul dintre cientii sai (RMV din Germania), printre cele mai mari asociatii de transport din Europa, a vandut 5 milioane de bilete de calatorie in Frankfurt prin intermediul aplicatiei de mobile ticketing dezvoltata de Cubic. Mai mult, peste 1,7 milioane de bilete au fost vandute in 2014 prin intermediul terminalelor mobile, in crestere cu 30% fata de 2013. Stefan Jacobs, managing director al Cubic Transportation Systems Germania a declarat: „sistemul de vanzare a biletelor se indreapta in directia unei experiente digitale complete”.
In prezent, MasterCard si Cubic au dezvoltat deja aceste solutii de plata in orase precum Chicago si Londra. In Londra, la numai patru luni de la lansarea platilor contactless, au fost inregistrate peste jumatate de milion de calatorii pe zi cu metroul si autobuzul platite contactless, cu cardul bancar sau prin dispozitive mobile, avand o crestere de 10 procente in fiecare saptamana.
Prin imbinarea expertizei MasterCard in solutii de plata si programe de loialitate cu platforma ”NextCity” dezvoltata de Cubic, cei doi parteneri isi propun sa dezvolte solutii care:
. sa ofere pasagerilor ghidare in timp real, pe dispozitivele lor mobile, privind cele mai eficiente modalitati de deplasare si sa le acorde beneficii la cumpararea biletelor de calatorie daca sistemul devine supraaglomerat pe anumite mijloace de transport;
. sa faciliteze crearea unui sistem de taxare flexibil pentru operatorii de transport in comun, pe baza cererii;
. sa asigure comerciantilor din incinta si din apropierea nodurilor de circulatie mijloace de informare a calatorilor despre existenta ofertelor personalizate si a beneficiilor pe care acestia le pot primi in timpul calatoriei.
Cubic Transportation Systems, Inc., este unul dintre cei mai importanti integratori de tehnologii de plata si informatii si de servicii pentru solutii inteligente de calatorie. Cubic furnizeaza sisteme integrate pentru gestionarea transportului si a traficului, oferind calatorilor instrumentele necesare pentru a alege modul cel mai inteligent si cel mai usor de a calatori si de a plati pentru traseul parcurs si facilitand sarcina autoritatilor si agentiilor de a gestiona solicitarile de-a lungul intregii retele de transport – totul, in timp real.
Cubic detine peste 20 de birouri de operatiuni, care impreuna integreaza peste 450 de operatori de transport si deservesc peste 38 de milioane de oameni in fiecare zi, in piete importante din toata lumea.
Proiectele active includ: Londra; regiunea Brisbane (Queensland de Sud-Est), Australia; regiunile New York / New Jersey; regiunile Washington, D.C. / Baltimore / Virginia; regiunea Los Angeles; regiunea San Diego; regiunea San Francisco; Minneapolis/St. Paul; Chicago; regiunea Atlanta; regiunea Miami (Florida de Sud); Vancouver si Edmonton, Canada; Sydney (New South Wales), Australia; Germania si Scandinavia.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: