MasterCard Romania promoveaza o aplicatie care permite plata tuturor facturilor lunare cu orice tip de card bancar, dintr-un singur cont

2 noiembrie 2017

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, susține dezvoltarea aplicației Pago, care se lansează în România. Schema internationala de plata spune ca Pago este singura aplicație din România prin care poate fi efectuată plata tuturor facturilor lunare, cu orice tip de card bancar, dintr-un singur cont.

„Aplicația poate fi descărcată din App Store și Google Play. Utilizatorii trebuie să introducă, o singură dată, la prima conectare, datele de autentificare din contul online al fiecărui furnizor pentru a sincroniza informațiile în aplicație. Ulterior, toate facturile se încarcă automat în aplicație, în fiecare lună, iar utilizatorii le pot plăti de pe telefon, fără a mai avea nevoie de alte parole și fără să caute facturile pe e-mail sau în căsuța poștală.”, potrivit comunicatului de presa.


Printre cei 40 de furnizori către care se pot efectua, momentan, plăți cu ajutorul aplicației se numără RCS&RDS, Enel, Vodafone, E.ON, Orange, Engie, Electrica Furnizare, UPC, CEZ, Akta, Rebu și mulți alții. La 15 dintre furnizorii cu acoperire națională, facturile se importă automat din conturile online, în timp ce pentru restul, facturile se pot plăti prin scanarea codului de bare.

„Lansarea Pago este un pas foarte important pentru noi, având în vedere că vine după o perioadă de aproape nouă luni în care am testat și am îmbunătățit toate funcționalitățile aplicației. Le mulțumim celor peste 3.000 de utilizatori care au testat aplicația încă din prima fază de dezvoltare și celor 10.000 de utilizatori care au un cont activ în Pago. Mulți dintre ei ne-au scris pe toată perioada de dezvoltare, Pago fiind astăzi complet funcțională și datorită lor. Mulțumim și partenerilor noștri, Mastercard și Banca Transilvania, pentru că au avut încredere în noi și ne-au sprijinit în ultimele luni să finalizăm cu succes produsul, astfel încât să poată fi folosit de oricine dorește o metodă de administrare și de plată a facturilor mai simplă și mai rapidă”, a precizat Adrian Cighi, Cofondator Pago.

„Din momentul în care am intrat în contact cu echipa Pago, am știut că vom putea oferi împreună cea mai bună experiență pentru plățile de facturi. Ideea Pago este una foarte frumoasă – să îți poți plăti toate facturile de utilități și servicii printr-o aplicație, cu un simplu gest. Și chiar să poți plăti automat la termen: setezi cu câteva gesturi furnizorul, ziua din lună și suma maximă, iar platforma Pago plătește conform instrucțiunilor. Totul sub controlul deplin al clientului, cu confirmare electronică și istoric complet. Pago acoperă toate nevoile clienților pentru plățile de facturi lunare: simplu, rapid, sigur, transparent. Crearea de experiențe de plată eficiente și la îndemână este un obiectiv ce face parte din strategia Mastercard, iar Pago răspunde cu succes acestui deziderat”, a declarat Gabriel Ghiță, VP, Business Development, Central and Eastern Europe, Mastercard.

În cadrul aplicației sunt disponibile și plăți precum reîncărcarea rapidă și la costuri competitive a cartelelor preplătite de telefonie mobilă și plata rovinietei. Echipa Pago lucrează în continuare la adăugarea a cât mai mulți furnizori în aplicație și integrarea unei noi serii de plăți, precum cele pentru asigurări, taxa de pod Cernavodă, iar în 2018 chiar și plățile de taxe și impozite.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?