Mastercard ofera credit 50 de lei pe bratara festivalului Electric Castle pentru cei care cumpara contactless biletele

18 iulie 2018

În acest an, toți cei care plătesc contactless cu un card Mastercard sau Maestro pot avea parte de beneficii unice: upgrade la Premium Pass pentru două persoane, Electric hoodies și credit 50 de lei pe brățara de festival. În vederea completării experiențelor de neprețuit, nelipsit din peisaj va fi Premium Lounge-ul Mastercard găzduit de Biutiful, aflat în proximitatea scenei principale.

„Anul acesta, Mastercard dă un nou sens conceptului de festival și transformă pasiunea pentru muzică a doi participanți la Electric Castle într-o experiență de neprețuit, oferindu-le cea mai cool cazare, aflată chiar în inima festivalului.
Cei doi participanți vor beneficia de o locuință utilată complet, care vine la pachet cu surprize inedite: propriul barman care le va face o demonstrație de preparare a băuturilor și le va pregăti cocktailuri pe măsură, o cină delicioasă menită să le ofere energia necesară pentru concertele artiștilor preferați și o sesiune sănătoasă de yoga pentru reîncărcarea bateriilor.”, potrivit comunicatului de presa.


„La ediția din acest an, am invitat un cuplu să se bucure de cele mai exclusiviste beneficii, chiar din propria lor casă, complet mobilată și utilată, aflată în inima Electric Castle. Astfel, le-am pregătit un spațiu plin de surprize, în care pot avea acces simplu și rapid utilizând tehnologia NFC, dar care, mai ales, dispune de toate facilitățile la care poate visa orice festivalier înrăit”, a declarat Ada Iftodi, Marketing Manager, Mastercard.

Iata cum arata „casuta” Mastercard

Mastercard Tiny Home

Electric Castle și Mastercard se află deja la cea de-a patra ediţie în care le oferă fanilor modalități de plată simple şi eficiente, atât pentru bilete, cât și în cadrul evenimentului, încurajând în acest mod plăţile contactless.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?