[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

MasterCard intra pe segmentul divertismentului familial printr-o alianta cu Disney

12 ianuarie 2011


12 ianuarie, 2010 – Compania Walt Disney, Euro Disney Associés S.C.A. si MasterCard au anuntat semnarea unei aliante strategice pe sase ani, ce vizeaza Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Rusia si fostele tari sovietice.

In urma acordului, MasterCard devine partenerul oficial al companiei Walt Disney EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) & Rusia si al Euro Disney Associés S.C.A., pe segmentul serviciilor de plata. MasterCard are posibilitatea de a crea si livra oportunitati promotionale unice pentru posesorii de carduri, acoperind portofoliul Disney – de la filme, la cele peste 100 de magazine din toata regiunea si din Disneyland Paris, destinatia turistica numarul 1 a Europei.

Aceasta este prima platforma pan-europeana de sponsorizare a unei activitati de divertisment familial pentru MasterCard, pana in momentul de fata compania fiind cunoscuta pentru sponsorizarile din domeniul sportului – in special fotbal si golf. Noua initiativa are la baza conceptul „priceless”, care defineste filozofia de marketing a companiei: „Insusi farmecul lumii Disney este de nepretuit, dupa cum pot depune marturie generatii intregi de consumatori”, spune Javier Perez, Presedinte MasterCard Europe.

Acordul, care vizeaza initiative business-to-consumer si business-to-business, furnizeaza beneficii semnificative pentru consumatori. Acestea se refera la avantaje speciale si reduceri pentru toti posesorii de carduri MasterCard, de la cazare si pana la oferte la achizitia de suveniruri.

Diego Lerner, Presedintele companiei Walt Disney EMEA declara: „Prin intermediul acestei aliante, MasterCard va beneficia de expertiza Disney in domeniul divertismentului familial, care ii va permite sa se adreseze unui public important, intr-un mod distractiv si nou.”

Compania Walt Disney (TWDC) este o companie internationala, lider pe segmentul divertismentului pentru familii si in domeniul mass-media, avand cinci ramuri de activitate: parcuri si statiuni, studiouri de divertisment, retele mass-media, produse pentru consumatori si grupuri media interactive.

Compania Walt Disney din Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA) opereaza in regiune de mai mult de 70 de ani, in peste 23 de tari si avand peste 5.500 de angajati. Disneyland Paris si-a deschis portile in 1992, iar in prezent este destinatia turistica numarul 1 din Europa. Compania Walt Disney este un distribuitor important de filme, cu succese recente ca: „Toy Story 3” si „Alice in Wonderland” –  incasarile ambelor filme au stabilit recorduri in regiune, contribuind la un box office global pentru fiecare film, de peste 1 miliard de dolari. Disney a fost primul studio din istorie care a inregistrat aceasta performanta intr-un singur an. De asemenea, compania este un furnizor important de programe TV, distribuind show-uri de televiziune, branduite Disney sau nu, incluzand serialul „Desperate Housewives”, care este in top 10 seriale americane. Acesta este difuzat in Franta, Germania, Italia si Anglia. Sunt 58 de canale marca Disney (Disney Channel, Disney XD, Playhouse Disney, Disney Cinemagic si Toon Disney), difuzate in 23 de limbi straine, acoperind 118 tari si ajungand in peste 76 de milioane de case din regiunea EMEA. Gama vasta Disney a produselor pentru consumatori, realizate la nivel local, este livrata retailerilor de nisa si celor care se adreseaza publicului larg si in peste 100 de magazine Disney din Anglia, Spania, Italia, Franta si Portugalia. Un concept nou de magazin, care a fost lansat recent in sapte orase din Europa, ofera experiente deosebite, pe care familiile le pot savura impreuna.

Despre Euro Disney Associés S.C.A.

Grupul administreaza activitatile Disneyland® Paris, care includ: parcul Disneyland®, Studiourile® Walt Disney Park, sapte hoteluri cu tematica, ce au aproximativ 5.800 de camere proprii (excluzand cele aproximativ 2.400 de camere ale unor terti, aflate in incinta), doua sali de congres, Disney® Village (Satul Disney), un restaurant, un centru de shopping si de divertisment si un teren de golf  cu 27 de gauri. Activitatile grupului includ, de asemenea, dezvoltarea unui teren de  aproximativ 2.200 de hectare, din care jumatate este gata. Actiunile Euro Disney Associés S.C.A. sunt listate si tranzactionate la Euronext Paris. Disneyland Paris si-a inceput activitatea in 1992 si acum este principala destinatie turistica a Europei.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?