[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

MasterCard a dezvoltat o aplicatie care transforma o revista digitala intr-un magazin online

9 octombrie 2013

Continutul editorial se transforma in oportunitati de cumparare prin simpla atingere cu degetul a imaginii/reclamei cu produsul dorit din ecranul terminalului mobil (tableta, smartphone, laptop). Cititorul se poate opri din citirea articolului pentru a face o cumparatura fara sa paraseasca pagina respectiva. De aici, produsele sunt puse intr-un singur cos de cumparaturi, simplificand astfel procesul de achizitie.

Optiunea ”ShopThis!”, disponibila prin intermediul MasterPass, este proiectata pentru a permite cititorilor sa descopere si sa cumpere produsele din paginile editoriale sau publicitare ale publicatiilor preferate, fara sa fie nevoiti sa paraseasca pagina respectiva.

„Pe masura ce digitalul capata o tot mai mare importanta in stilul de viata al consumatorilor, modul in care ei cumpara si platesc se schimba. Consumatorul modern nu ar trebui sa fie in ipostaza de a se gandi la procesul de cumparare efectiv – cand vad ceea ce doresc, ar trebui sa poata sa si obtina, cat mai repede cu putinta,” spune Garry Lyons, Chief Innovation Officer al MasterCard. Programul ”ShopThis” cu MasterPass transforma acest lucru in realitate – vezi un produs, dai click pentru a-l pune in cosul de cumparaturi si platesti – simplu si sigur.”

WIRED, un brand ce apartine Condé Nast, este prima publicatie ce ofera cititorilor sai optiunea ShopThis cu tehnologia MastePass, incepand cu editia urmatoare, pentru tablete iOS, disponibila din 15 octombrie. In timp ce consumatorii exploreaza continutul WIRED pentru tableta, pe iPad, ei pot selecta produsele disponibile de pe paginile cu optiunea ”ShopThis!”, oferite de Rakutem.com Shopping, primul retailer partener oficial.

„Programul ShopThis! cu tehnologia MasterPass ne permite sa exploram modul in care cititorii pot trece de la descoperirea produsului la cumpararea acestuia, fara alte etape intermediare,” spune Horward Mittman, VP si Publisher WIRED. ”Scopul nostru este sa le oferim cititorilor posibilitatea de a cumpara de pe WIRED fara probleme, acest parteneriat reprezentand un prim pas, crucial pentru convertirea continutului nostru editorial in oportunitati de cumparare. ”

Pentru a testa programul ”ShopThis” cu tehnologia de cumparare MasterPass, pe WIRED, abonatii actuali – pe platforma iOS – trebuie sa acceseze editia pentru tableta din noiembrie. Pentru a testa programul ”ShopThis” cu MasterPass, cititorii noi trebuie sa descarce aplicatia WIRED pe tabletele iOS.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?