Marketing bancar de Halloween: campania „Sperie-ti banca!” de la First Bank

30 octombrie 2020

First Bank lansează o campanie fulger de Halloween, pentru clienții persoane fizice care doresc să acceseze un credit de nevoi personale.

Astfel, în cele două zile ale campaniei „Sperie-ți banca!”, „First Bank invită clienții celorlalte bănci să își sperie banca curentă, accesând un credit de nevoi personale de la First Bank cu o dobândă fixă, horror de mică, de la 6.66%,” potrivit comunivcatului de presa.

Creditul de Oriunde, credit de nevoi personale în lei, poate fi accesat cu această dobândă preferențială vineri, 30 octombrie din orice sucursală First Bank și sâmbătă, 31 octombrie, din sucursalele Băneasa, Afumați și Unirii. De asemenea, clienții pot aplica și online, prin apel video pe firstbank.ro/videobanking, soluție oferită în exclusivitate pe piața din România de către First Bank.

The American Way propune un banking simplu, agil si relevant pentru client. Sărbatoarea de Halloween, făcută celebră de americani, este ocazia potrivită pentru a oferi clienților o ‘tratație’ din partea First Bank: 6,66%, una dintre cele mai bune dobânzi din piață pentru creditul de nevoi personale. Este o campanie care reunește cu succes factorul cultural și tehnologia, oferind acces facil la servicii si produse bancare.” – Viorel Ruse, Head of Marketing & Communication.

Campania se desfășoară în perioada 30-31 octombrie. Dobânda First Bank în afara acestei campanii pornește de la 7.99%.

###

First Bank are sediul la București și operează prin intermediul a 61 de sucursale, având peste 130.000 de clienți activi.   

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?