[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Marii retaileri “fura” startul de Black Friday din motive de costuri

19 noiembrie 2013

Toti jucatorii importanti din retail organizeaza Black Friday cu o saptamana mai devreme, pe 22 noiembrie. Se incearca astfel reducerea costurilor avand in vedere ca 30 noiembrie si 1 decembrie sunt zile libere legale, iar oamenii trebuie platiti suplimentar.

“Ne dorim ca toti clientii din tara sa primeasa produsele inainte de sarbatorile de Sfantul Andrei sau de Mos Nicolae. Precum stim, zilele de 30 noiembrie si 1 decembrie sunt zile libere legale, fapt care ar putea afecta transportul coletelor si ar spori costurile cu plata angajatilor.”, si-a motivat decizia Iulian Stancu, eMAG.

Pentru ziua de Black Friday, eMAG tinteste vanzari in valoare totala de peste 22 de milioane de euro, dublu fata de vanzarile generate in 2012 cu aceeasi ocazie. Anul trecut, eMAG si Flanco au generat, de Black Friday, vanzari in valoare totala de 27 milioane de euro.

In vederea maximizarii vanzarilor, retailer-ul a investit 500.000 de euro in servere si platforma online. Spatiul de depozitare a fost marit cu 50%, prin inchirierea a 4.000 de metri patrati special pentru Black Friday. De asemenea, eMAG va avea in aceasta perioada 210 operatori logistica ce vor asigura servicii 24 de ore din 24.

“Suntem pregatiti pentru 200.000 de comenzi si pentru 4 milioane de vizite pe site intr-o singura zi.”, a declarat Stanciu. In 2012, eMAG a inregistrat 2,6 milioane de vizite pe site si 92.000 de comenzi in ziua de Black Friday.

Oficialul eMAG a mai precizat ca, pe 22 noiembrie, oferta speciala a eMAG va cuprinde 250.000 de produse, care vor acoperi categorii diverse: de la IT, mobila, foto, produse de ingrijire personala si cosmetice, pana la produse pentru casa si gradina. Retailer-ul va avea la oferta inclusiv petshop, jucarii si carti.

“Pregatim si o surpriza mare, care va demola inca un mit legat de comertul online din Romania.”, a adaugat Stanciu.

In 2012, in topul vanzarilor s-au situat tabletele, laptopurile si electrocasnicele. In acest an, se pare ca romanii se vor indrepta intr-o foarte mare masura si catre haine, care intra in top 3 intentii de achizitie.

Sursa: studiu Daedalus Consulting – raspunsuri multiple

In finalul interviului acordat celor de la comunicatedepresa.ro, Stanciu a declarat ca isi doreste ca Black Friday sa fie mai mult decat un trigger puternic al pietei de retail, „sa devina un spectacol in sine pentru cumparatori”.

In plus, “vrem sa spulberam mitul potrivit caruia Black Friday este doar un prilej de lichidare a stocurilor vechi. Cel putin trei sferturi dintre produsele pe care eMAG le va scoate la oferta au fost lansate in 2013.”

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?