Platforma George, lansată în urmă cu un an de BCR, a facut ca numărul clienţilor care accesează serviciile digitale BCR sa creascâ cu 60% în ultimul an, iar clienţii au folosit cu 20% mai mult tranzacţiile digitale, scrie ZF.
„Anul trecut, la sfârşitul lunii octombrie am lansat platforma George în România, care a fost construită atât de programatori români, cât şi de programatori din Cehia, Slovacia şi Austria. Anul viitor ne pregătim să intrăm pe pieţe precum Croaţia şi Ungaria. Dacă anul trecut jumătate din clienţii BCR foloseau telefonul mobil pentru a accesa banca, acum peste 80% folosesc telefonul mobil“, a spus Marian Ignat, head of digital banking la BCR.
În ultimul an, George a lansat 84 de functionalităţi, 51 pe mobil, 33 pe web, printre care se numără deschiderea de cont 100% online, George Pay, plata cu telefonul mobil cu sisteme Android şi Apple Pay, care a venit cu înrolarea cardurilor prin George.
Alte situatii statistice / teme prezentate in cadrul evenimentului aniversar:
. Peste 700.000 de clienti folosesc, in prezent, George. Prin George, BCR este, in prezent, singura banca complet digitala din Romania, care poate oferi servicii 100% online, de la deschiderea de cont curent, card dedicat, gestionarea & managementul cardurilor, pana la servicii complexe, cum ar credit online, depozite online, cont de economii online sau asset management.
. Numarul de produse vandute digital a crescut cu 76%. In prezent, 10% dintre produsele bancare de retail vandute de catre BCR se intampla in ecosistemul digital.
. Numarul clientilor care folosesc George prin tehnologia Mobile banking aproape s-a dublat, ajungand la 80% din totalul clientilor care il folosesc pe George. Acesti clienti acceseaza, in medie, de 20 de ori George pe luna, de doua ori mai mult decat se intampla inainte de lansare.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: