[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Kaufland lanseaza o noua platforma pentru comenzi online. Pachetele sunt livrate acasa la client, contracost, inclusiv in mediul rural.

5 mai 2020

Kaufland România a lansat o nouă modalitate de livrare a produselor la domiciliu, care este destinată şi locuitorilor din mediul rural, în toate localităţile din ţară, din aria de acoperire a serviciului de curierat oferit de Fan Courier, anunță compania.

Începând de luni, clienţii din toată ţara pot comanda la alegere, online sau telefonic, unul din cele două pachete standard cu alimente de bază, ce va fi livrat direct acasă.


Pachetele oferă selecţii de produse esenţiale ce acoperă cumpărăturile de bază pentru cel puţin o săptămână, în două variante: pachetul standard de 39 kg si pachetul standard plus de 46 de kg, pentru familii extinse, cu un număr suplimentat de produse (vezi imaginea de mai jos). La sumele afisate se adauga cheltuielile de transport, respectiv 48 de lei pentru pachetul standard si 55 de lei pentru pachetul extins, potrivit detaliilor oferite de retailer.

„Produsele vor fi livrate in aproximativ 24-48 de ore lucratoare, din momentul inregistrarii comenzii”.

Pentru a evita eventualele fraude, Kaufland anunta ca „momentan se poate comanda maxim un pachet per comanda”. Compania mai precizeaza ca pot fi plasate comenzi in numele altor persoane. Comenzile pot fi plasate si din afara tarii, atata timp cat livrarea se face pe teritoriul Romaniei, in aria de acoperire a Fan Courier.

„Comenzile se pot plasa pe site-ul www.kauflandlivreaza.ro sau telefonic la numărul 0800.080.888 (tarif normal), de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00, şi sâmbăta, între 08:00 – 17:00, cu excepţia sărbătorilor legale. Această soluţie este gândită pentru a asigura necesarul de aprovizionare cu produse de strictă necesitate într-un format compact şi în siguranţă, atât pentru cei din mediul urban, cât şi din mediul rural, fără să implice deplasarea în magazine”, a declarat Valer Hancaş, director comunicare şi Corporate Affairs la Kaufland România.

Reprezentanţii Kaufland menţionează că toate modalităţile de plată sunt disponibile, atât cu cardul la plasarea comenzii sau la sosirea curierului la destinaţie, cât şi cu numerar.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?