Magnolia a vandut flori de 15,5 mil. lei in 2015 – vanzarile online au crescut cu 50%

15 ianuarie 2016

Magnolia, una dintre primele florarii care au deschis un magazin online pe plan local, a inregistrat anul tre­cut venituri de 15,5 mili­oane de lei (circa 3,5 milioane de euro), in cres­tere cu aproape 30% fata de 2014, ce­rerea venind in principal ca urmare a sporirii comenzilor din mediul online.

„In 2015, veniturile inregistrate de Floraria Magnolia au atins 15,5 milioane de lei. Comparativ, anul precedent a adus o cifra de afaceri de 12,2 milioane de lei. Cresterea s-a datorat volumului mai mare de comenzi din mediul online, dar si vanzarilor din magazinele noastre de pe teritoriul tarii“, a declarat Ioana Molnar, director general al florariilor Magnolia.

Potrivit managerului companiei, cele mai multe comenzi au fost inregistrate in luna martie, cererea pentru flori crescand de asemenea si in perioada zilelor onomastice.

Piata locala de flori, atat offline cat si online, inclusiv vanzarile „la gri“, este estimata la circa 100 de milioane de euro pe an.

Sursa: ZF

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?