[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Magazinul online al Telekom Romania a introdus cosmeticele in 2015 iar pentru acest an se va extinde si cu carti

22 februarie 2016

clickshop.ro își va extinde oferta prin introducerea a cel puțin trei categorii de produse și anticipează pentru acest an creșterea traficului și a veniturilor cu 50% față de anul 2015, a declarat pentru Profit.ro Alina Cazacu, manager dezvoltare afaceri la Telekom Romania.

“Vom continua să extindem magazinul online clickshop.ro, iar obiectivul pe care ni-l propunem în acest an este introducerea a cel puțin trei categorii noi – Home & deco, Timp liber & activități în aer liber și Cărți. Pentru acest an, ne propunem să creștem veniturile și traficul cu 50% față de anul trecut”, a afirmat Cazacu, care a evitat să dea detalii despre veniturile magazinului în 2015.

Magazinul online a fost lansat în aprilie 2011 și a pornit cu aproximativ 1.000 de produse grupate în 6 categorii, veniturile în primul an de funcționare fiind de ordinul sutelor de mii de euro. În prezent, oferta clickshop.ro numără 15.000 de produse în 9 categorii de la 25 de furnizori.

Tendințele care se manifestă în ultimul timp în online arată un interes în creștere pentru produsele de fashion și îngrijire personală, „motiv pentru care am introdus în 2015 cosmetice și parfumuri în oferta clickshop.ro, extinzând astfel gama de produse disponibile cu aproximativ 5.000 de articole”, a spus reprezentantul Telekom Romania. O alta tendinta este data de faptul ca valoarea medie a comenzilor a scazut pe măsură ce au fost adăugate noi categorii în oferta.

În ultimii trei ani, clickshop.ro a atins aproape 5 milioane de vizitatori anual, din care aproximativ 25% au accesat magazinul de pe telefonul mobil. Cele mai multe comenzi sunt plasate din mediul online – 82%, iar 45% dintre cumpărători revin și a doua oară, potrivit datelor Telekom Romania. 17% dintre cumpărătorii de pe clickshop.ro sunt companii.

Sursa: profit.ro

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?