Magazinele participante la Black Friday 2013 si reducerile acestora

25 octombrie 2013

Febra pregatirilor pentru Black Friday 2013, mult asteptata zi a reducerilor substantiale, a inceput deja si in Romania. Cu mai mult de o luna inainte de startul reducerilor – 29 noiembrie – o serie de firme au anuntat deja campaniile pe care le pregatesc pentru a atrage cat mai multi clienti.

StarShuners.ro – magazin online de imbracaminte, incaltaminte si accesorii – a anuntat pentru Black Friday 2013 reduceri de pana la 55%.
Cei de la GiftMarket.ro – magazin online de cadouri pentru orice eveniment – au anuntat reduceri de pret de pana la 50%.
CrystalGifts.ro – magazin de cadouri personalizate pentru nunti – a anuntat ca de Black Friday 2013, produsele din site pot fi cumparate cu discount de pana la 35%.

Daca esti in cautarea unui televizor, este de retinut faptul ca de Black Friday televizoarele sunt printre cele mai bine vandute produse, ofertele comerciantilor fiind foarte atractive. Iata cele mai mari reduceri anuntate pana acum:
. Smart TV LED Philips 127 cm, FullHD, PMR 100Hz, toutube, redus 38% de la 3.999 RON la 2.499 RON, disponibil la eMag;
. TV LCD LG 66 cm, HD, DVB-T/C, player USB, redus 36%, de la 1.099 RON la 699 RON, disponibil la eMag;
. Smart TV LED FullHD, 99 cm, Panasonic, redus cu 700 RON, de la 2.399 RON la 1.899 RON, disponibil la ALTEX.

Anul acesta, Vinerea Neagra devine un eveniment ce da startul reducerilor de Craciun intrucat este la numai doua zile distanta de luna cadourilor.

Toti cei care doresc sa fie la curent non-stop cu ultimele stiri legate de Black Friday 2013 se pot abona gratuit la un newsletter oferit de www.black-friday-romania.ro. In afara de reducerile aplicate de comercianti, cei interesati pot gasi pe acest site recomandari despre cum ar trebui sa se pregateasca pentru a face cumparaturi in mod eficient, ce trebuie sa stie despre oferte, durata acestora, cum pot evita inselatoriile la care pot recurge unii comercianti si multe alte detalii interesante.

Traditionala zi a reducerilor, Black Friday, a fost importata de romani din SUA, unde se celebreaza anual in cea de a doua zi dupa cea Recunostintei. Din aceasta cauza, Black Friday nu are o data fixa in fiecare an, ci aceasta se modifica in functie de Ziua Recunostintei, care marcheaza inceputul sezonului pentru cumparaturile de Craciun.

In ultimii ani, multi dintre retaileri incep campaniile de reduceri chiar la miezul noptii, iar altii dimineata foarte devreme. Milioane de oameni se strang in fata marilor magazine cu o seara inainte pentru a nu rata sansa de a face, printre primii, cumparaturile de Black Friday.

Romanii au imprumutat si ei din frenezia americanilor si se inghesuie, in fiecare an, in magazine in cautarea reducerilor spectaculoase. In 2012 peste 4 mil. de romani stiau ce inseamna Black Friday inainte de inceperea campaniilor de reduceri iar peste 50% dintre ei intentionau sa faca achizitii.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?