Magazinele online din România înregistrează una dintre cele mai rapide creşteri din Europa Centrală şi de Est, din punct de vedere al numărului de vizite de pe terminale mobile, cu o medie de 41%, arată rezultatele unui studiu publicat, joi, citat de Agerpres.
La nivel global, media numărului de vizite de pe terminalele mobile este de 46%, iar comparativ cu alte ţări din regiune România depăşeşte pieţe precum Slovacia, Polonia, Rusia sau Ucraina, unde media traficului înregistrat de platformele eCommerce de pe terminalele mobile este 37%, 31%, 27% şi, respectiv, 25%.
O tendinţă similară se remarcă şi în cazul site-urilor de modă, cumpărătorii online români preferând tot mai des să îşi facă achiziţii de pe terminalele mobile. Datele magazinului online de modă Answear.ro arată că, în 2017, peste 60% din vizitele înregistrate în fiecare lună au fost realizate de pe dispozitivele mobile, în timp ce numărul de comenzi realizate direct de pe aceste terminale a crescut cu 30%.
In acest context, Answear.ro a anuntat recent lansarea aplicatiei mobile. Retailerul de fashion online vizeaza ca pana la 70% dintre comenzi sa se realizeze via mobile, atat prin intermediul aplicatiei, cat si pe site. Aplicatia mobila Answear este disponibila momentan pentru iOS, urmand ca luna viitoare retailerul de fashion sa lanseze o versiune si pentru Android. “Marea mandrie este ca se lanseaza in premiera in Romania fata de celelalte tari in care Answear.ro este prezent tocmai pentru ca in Romania rata de penetrare a mobile-ului este foarte mare si noi avem 60% comenzi de pe device-uri mobile”, a explicat Raluca Radu, country manager Answear.ro.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: