[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Magazinele online romanesti joaca pe cartea extinderii regionale pentru a-si asigura succesul

28 mai 2015

La trei ani de la momentul lansării (aprilie 2012), Vivre.ro – cel mai mare retailer online de produse pentru casa si gradina din Romania, anunta ca a vandut peste 3 milioane de produse, care au ajuns in casele cumparatorilor din Romania, Bulgaria, Ungaria, Croatia si Polonia. Procesul de extindere va continua, compania anuntand ca „intentioneaza sa adauge in portofoliu noi tari din regiune”, potrivit comunicatului.

Vivre a introdus in Romania modelul de club privat pentru produse home & deco, in care membrii se inregistreaza gratuit pe site, pentru a avea acces la promotii limitate ca timp si branduri in exclusivitate.

“Am pornit la drum cu obiectivul de a crea un proiect de anvergura, regional, care sa ofere un produs bun la un pret accesibil si o experienta de cumparare la standarde inalte. Vivre si-a demonstrat in timp viabilitatea, insa avem pentru viitor multe planuri si lucram in fiecare zi la imbunatatirea si diversificarea ofertei si a serviciilor”, a declarat Monica Cadogan, antreprenor si CEO Vivre.

Vivre are in acest moment 1.5 milioane de membri, iar numarul comenzilor plasate pana acum a depasit 800.000. In prezent, Vivre lucreaza cu 3.300 de furnizori, iar reprezentantii companiei apreciaza ca ofera cea mai bogata gama de produse pentru casa si gradina. Comenzile primite din cele cinci tari sunt procesate in centrul logistic de 3.000 mp din Bucuresti, de unde sunt expediate catre destinatie.

Dupa trei ani de activitate, Vivre a ajuns la o echipa de 140 de angajati, specialisti in achizitii, tehnologie, marketing, customer service, personal administrativ si logistic. Planurile viitoare ale retailerului online vizeaza dezvoltarea de noi verticale si extinderea in noi piete din regiune, precum si optimizarea experientei de cumparare prin introducerea de noi servicii si functionalitati. Pentru 2015, Vivre estimeaza o crestere semnificativa a afacerii, sustinuta de investitii si consolidarea in pietele existente.

In 2013, cel de-al doilea an de existenta, Vivre Deco SRL a inregistrat o cifra de afaceri neta de aproximativ 3,5 mil. RON si o pierdere de 617.000 RON. Compania a raportat pentru acel an un numar mediu de 12 angajati si datorii de aproape 1,5 mil. RON.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?