[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Magazinele online listate pe platforma MerchantPro au inregistrat 250.000 de tranzactii in aprilie, plus 90% fata de aceeasi perioada din 2019

8 mai 2020

MerchantPro, platformă locală SaaS de e-commerce, a inregistrat o crestere cu 300% a numărului de magazine online noi in luna aprilie. Cele mai active au vizat segmentele de magazine alimentare, articole vestimentare si de frumusete, sport, hobby, mobilă, bricolaj si decoratiuni.

La nivelul celor aproape 1500 de magazine online active din platforma MerchantPro, in Romania, numărul de tranzactii a crescut in aprilie a.c. cu 90% fată de aprilie 2019, in timp ce din perspectiva valorii, cresterea a fost de 99,5%.


Dinamica fată de luna martie din acest an a fost de asemenea pozitivă. Numărul comenzilor a crescut cu 50%, iar valoarea cu 40%.

„Cifrele din platforma MerchantPro indică un interes in crestere al publicului fată de produsele online. Privind la nivel de săptămană –week over week –fată de anul trecut, incă din martie numărul tranzactiilor online a crescut constant, pană la un varf de +165% in ultima săptămană din aprilie. Este de asteptat ca, avand in vedere migrarea cumpărătorilor către online, trendul pozitiv să se mentină si in perioada următoare. Comportamentul de consum s-a schimbat fundamental si cel mai probabil o parte dintre romanii care au descoperit avantajele si confortul de a comanda online vor rămane fideli acestui mediu de vanzare.” – a declarat adaugă Arthur Radulescu, Fondator ShopMania Net, compania care administrează MerchantPro.

Magazinele online active care utilizează platforma MerchantPro in Romania au listate un număr total de peste cinci milioane de produse. In luna aprilie, acestea au inregistrat un număr total de aproape 250.000 tranzactii. 

MerchantPro a terminat 2019 cu o cifră de afaceri de 500.000 euro, in crestere cu 15% fată de anul anterior.

###

MerchantPro este noua identitate a platformei autohtone ShopMania BIZ. Platforma MerchantPro este folosită la nivel regional, iar peste 5000 magazine online i-au utilizat functionalitătile in cei peste 10 ani de prezentă pe piată.

MerchantPro este un proiect al companiei ShopMania Net, care se adresează antreprenorilor din ecommerce din Romania si Europa. 

ShopMania Net a avut o cifră de afaceri de 1 milion de euro in 2019. Compania operează comparatorul de preturi Shopmania.ro si platforma de e-commerce MerchantPro, care reprezintă 50% din business.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?