Magazinele online dau startul campaniei „Back to school” – ofertele vor creste vanzarile cu 20% in urmatoarele 30 de zile

18 august 2014

Evomag este primul magazin online care lanseaza, ceva mai devreme in acest an, campania de reduceri „Back to school”. Incepand de astazi si pana pe 19 septembrie, clientii vor putea beneficia de preturi mai mici la peste 350 de produse din cele mai importante categorii. Compania precizeaza ca reducerile sunt semnificative astfel ca, in unele cazuri, sunt de pana la 70%. In functie de valoarea comenzii, clientii pot beneficia de livrare gratuita.

“Avem reduceri individuale, pe produse în sine, dar am pus la punct si pachete speciale pentru scolari. Spre exemplu, la achiziţia unui laptop, clientul va primi o reducere de 30% din valoarea totala a comenzii, daca acesta mai achizitioneaza o tableta si o imprimanta”, a declarat Mihai Patrascu, CEO evoMAG.

Reprezentantul Evomag se asteapta ca vanzarile pietei locale de retail online IT&C sa creasca in perioada urmatoare cu cel putin 20% pe fondul cumparaturilor generate de inceperea noului an scolar care va veni cu foarte multe oferte de reduceri in mediul online.

Ca si Black Friday, campania „Back to school” a fost preluata din practica internationala a comertului electronic dar a prins foarte bine la romani, care devin tot mai familiarizati cu achizitiile online. Se pare ca aceasta campanie dedicata elevilor si studentilor a fost implementata in Romania inainte de Black Friday, PCFun.ro deruland in premiera un „back to school” inca din luna august a anului 2006.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?