[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Lyoness in Romania inseamna aproximativ 450.000 de clienti si peste 1.200 de magazine acceptatoare

30 martie 2016

Retailerii care au implementat platforma software SmartCash Retail Management System, dezvoltată de Magister Software, beneficiază, începând din luna martie 2016, de integrarea cu sistemul Lyoness. Cea mai recentă versiune SmartCash RMS recunoaște membrii comunității internaționale de shopping Lyoness și facilitează colectarea automată a datelor necesare pentru recompensarea acestora.

Lyoness este o comunitate de shopping internațională având la bază conceptul de cashback. Cumpărătorii înscriși în sistem, care fac cumpărături în rețeaua de parteneri Lyoness, sunt răsplătiți cu puncte care pot fi valorificate la cumpărăturile ulterioare în rețea sau transformate în bani.

Cumpărăturile realizate de un posesor de card Lyoness în magazinele dotate cu programele SmartCash sunt raportate periodic către serverele Lyoness, operația fiind realizată printr-un modul SmartCash special creat.

Integrând facilitățile sistemului de cumpărături Lyoness în platforma SmartCash RMS, Magister Software le oferă comercianților un nou atu în lupta cu concurența. De-a lungul timpului, dezvoltatorul a integrat și alte soluții menite sa crească numărul de clienți noi și să îi fidelizeze pe cei existenți, îmbunătățind experiența cumpărătorilor în magazinele care utilizează soluții software SmartCash.

Primul lanț de magazine care a beneficiat de integrarea cu Lyoness este inclus în franciza Carrefour Express, fiind operat de compania Pronto Mobile din București, deținută de omul de afaceri Gabriel Sandu. Cu 16 magazine, rețeaua Pronto este în continuă expansiune, iar aderarea la comunitatea Lyoness este, pentru comerciant, o oportunitate de a câștiga noi clienți.

„Integrarea cu Lyoness pune la dispoziția clienților nostri un model internațional de fidelizare deschisa ce îmbogățeste platforma proprie (n.r. SmartCash Fidelity) cu funcționalități complementare. Utilizatorii SmartCash RMS pot folosi metode combinate de fidelizare și retenție a clienților, având acum acces și la cei aproximativ 450.000 de clienți Lyoness din România.”, declară Dor Bujor Pădureanu, Director General Magister Software.

Pe platforma Lyoness.ro sunt adresele a peste 1.200 de comercianti din tara (impartiti pe 20 de mari categorii), care accepta cardurile Lyoness.

Lyoness a fost înființată în anul 2003 și activează ca Shopping Community pentru consumatori și program de fidelizare a clienților pentru partenerii comerciali Lyoness, în 46 de piețe din întreaga lume, în diverse branșe, numărând aproximativ 1000 de angajați. Cei peste 5 milioane de membri primesc avantaje exclusive la cumpărături – de exemplu bani înapoi la fiecare cumpărătură, precum și Shopping Points – în timp ce partenerii comerciali atrag noi clienți fideli prin oferirea acestor avantaje speciale. Membrii Lyoness pot beneficia de avantajul Cashback și attractive de atractivele Shopping Points la peste 54.000 de parteneri comerciali și mai mult de 300.000 mii de Cashback Points.

Sursa: agora.ro

Comentarii (1)
  1. Popa Silviu spune:

    Eu si compania mea , MIHAI AS PRODIMPEX SRL apreciem pozitiv , cu nota 10 serviciile de fidelizare si de dezvoltare asigurate de LYONESS -ROMANIA . Va rog sa continuati sustinut activitatea de dezvoltare in Romania , mai ales in zonele rurale , unde nu s-a auzit de dvs., cum ar fi in Oltenia !

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?