Lumea afacerilor digitale se reuneste in octombrie la Romexpo

9 iulie 2013

9 iulie, 2013 – Universum Events anunta organizarea celei de-a doua editii a expo-conferintei “Internet and Mobile World”, dedicate solutiilor digitale de business, pe 9 si 10 octombrie a.c. la Romexpo. Organizatorii spun ca primele 90 de companii expozante au confirmat participarea deja si se asteapta ca numarul vizitatorilor sa creasca la 5.000.

Evenimentul reuneste speakeri internationali, consultanti, dezvoltatori de solutii digitale si reprezentanti ai companiilor care pot adopta noile solutii pentru amplificarea proiectelor de business.

Editia a doua a evenimentului are o structura noua, compusa din trei sectiuni:
Marketing Technologies – cu accent pe cele mai recente inovatii in marketing, subiecte dezvoltate in detaliu in cadrul conferintelor si regasite in solutiile de ultim moment prezente in zona expozitionala.

Mobile and Apps – cele mai recente solutii pentru mobile app development, site-uri mobile, mobile commerce, augmented reality, mobile payments, mobile advertising, email marketing catre mobil si tablete.

Business Software – include un showcase de produse software, servicii IT si sisteme de solutii ICT – dezvoltare de software personalizat, solutii CRM sau cloud.

Potrivit organizatorilor, fiecare dintre aceste sectiuni include o scena de conferinta si o zona expozitionala dedicata, iar rolul sau este acela de a oferi o viziune completa asupra businessului online si de a pune la dispozitia participantilor solutii personalizate.

La editia din 2012 a “Internet and Mobile World”, in trei zile de eveniment, au participat 75 de companii din mediul online si mobile, peste 30 de speakeri internationali si 3.300 de vizitatori din mediul de business.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?