În România, 30% din populația urbană își face cumpărăturile online, iar comerțul electronic reprezintă 5,6% din totalul pieței de retail. În ceea ce privește produsele cosmetice, 7,9% dintre acestea se vând online.
„În ultimii doi ani, piața de e-commerce din România a avut cea mai mare creștere din Europa Centrală și de Est, iar produsele de frumusețe și modă sunt a treia cea mai achiziționată categorie în online.”, potrivit comunicatului de presa.
In acest context, L’Oréal România anunta ca intră pe piața e-commerce cu primul magazin online propriu. Lansat de brandul Kiehl’s, www.kiehls.ro reprezintă un pas important în strategia companiei de a se extinde pe piața de retail online, unde aceasta a intrat în urmă cu cinci ani alături de e-retaileri parteneri.
„Apropierea de consumatori în magazinele noastre proprii ne-a permis să le înțelegem și mai bine comportamentul și nevoile. În primul rând, au nevoie de produse care să le fie corect recomandate și care să aibă rezultate. În al doilea rând, au nevoie și de acces cât mai facil și constant la acestea. Brandul Kiehl’s răspunde acestor nevoi prin serviciile, consultațiile și posibilitățile de testare oferite clienților în magazinele proprii. Prin lansarea www.kiehls.ro încercăm să aducem experiența din offline în online.
Comerțul online reprezintă o oportunitate excelentă pentru a permite consumatorilor români accesul la produse eficiente și de calitate, indiferent de zona de unde provin. Totodată, dezvoltarea în zona de e-commerce ne permite să creștem în mod sustenabil rețeaua de magazine proprii și să aducem experiența brandului cât mai aproape de consumatorii noștri”, a declarat Cosmin Ban, General Manager al Diviziei de Produse de Lux a L’Oréal România.
„Digitalul și frumusețea merg mână în mână, iar comerțul electronic este unul dintre pilonii strategici pentru dezvoltarea companiei. Mai mult, digitalizarea și rețelele sociale au un impact puternic asupra pieței cosmeticelor. Practic, ne transformă business-ul în fiecare zi și ne permit să ne înțelegem mai bine consumatorii, să creăm produse și servicii adaptate nevoilor lor și să interacționăm mai ușor cu aceștia.
Pentru L’Oréal, accelerarea digitală înseamnă crearea unui ecosistem prin care să răspundem cerințelor consumatorilor, mai ales în ceea ce ține de factori precum timpul, disponibilitatea, manevrabilitatea și serviciile complementare care sporesc efectul și îmbunătățesc experiența de utilizare a produsului cosmetic. Iar e-commerce este, desigur, firul roșu al acestui ecosistem”, a declarat Anca Ștefan, Digital and Consumer Intelligence Manager al L’Oréal România.
Reprezentantii companiei mai precizeaza ca lansarea www.kiehls.ro reprezintă un pas important pentru L’Oréal România și vine în completarea strategiei de expansiune a retail-ului propriu. Compania a intrat pe piața magazinelor mono-brand în 2015, prin deschiderea primului magazin Kiehl’s în AFI Palace Cotroceni din București.
În prezent, brandul Kiehl’s deține șase magazine proprii în București, Cluj-Napoca, Iași și Timișoara. L’Oréal România operează, în total, 11 magazine proprii sub brandurile Kiehl’s și NYX Professional Make-Up.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: