[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Livrarea gratuita si verificarea coletului la sosire incurajeaza comenzile online – “oamenii au devenit mai increzatori si mai deschisi”

24 iulie 2014

Lansat in 16 aprilie a.c., serviciul “livrare gratuita si verificare colet” al tocmai.ro este folosit in prezent de 300.000 de romani. Serviciul ofera vanzatorilor posibilitatea de a expedia gratuit, in fiecare luna, pana la 5 produse comercializate pe site. Transportul este gratuit pentru coletele cu o greutate mai mica sau egala cu 10 kg, in localitatiile standard FAN Courier. Pentru celelalte zone, pretul este calculat in functie de greutatea coletului si destinatie.

Astfel, tocmai.ro incurajeaza tranzactiile pe site, eliminand costurile de transport, care pana acum erau achitate de vanzatori sau cumparatori. In plus, acelasi serviciu aduce beneficii si pentru cumparatori, care au la dispozitie 7 minute pentru verificarea produsului primit, inainte de a achita contravaloarea acestuia. In momentul in care destinatarul s-a asigurat ca articolul este exact cel comandat, acesta va achita ramburs suma agreata cu vanzatorul.

”Utilizatorii au inceput deja sa se obisnuiasca cu avantajele oferite de acest serviciu si asta nu poate decat sa ne bucure. Dincolo de economisirea costului de transport in cadrul tranzactiei, am sesizat ca posibilitatea de verificare a coletului la sosire elimina indoielile consumatorilor cu privire la concordanta produsului cu fotografia prezentata pe site, starea de functionare a acestuia, prezenta tuturor componentelor in cutie si asa mai departe.”, sustine Andreea Trif, Project Manager tocmai.ro. Astfel, “oamenii au devenit si mai increzatori si mai deschisi” in privinta comertului online.

Ponderea cea mai mare din totalul anunturilor postate pe tocmai.ro si marcate cu simbolul Livrare gratuita si verificare colet este detinuta de categoria electronice si electrocasnice – telefoanele mobile, gadget-urile, calculatoarele si accessoriile aferente. O crestere semnificativa s-a inregistrat, insa, si pentru produsele dedicate mamelor si copiilor (din categoria Moda-Articole personale de pe site), indiferent ca discutam despre haine sau jucarii.

”Nu este un lucru chiar neasteptat faptul ca electronicele si electrocasnicele – cu precadere gadget-urile si telefoanele mobile – se afla in plina ascensiune pe site, in ceea ce priveste numarul de anunturi postate, marcate cu Livrare gratuita si verificare colet. Pentru utilizatorii din segmentul tanar mai ales, gadgeturile se perimeaza repede, astfel acestia se afla in permanenta cautare a unor noi oferte, pentru a fi in linie cu trendurile actuale.”, adauga Andreea Trif, Project Manager tocmai.ro.

Vanzatorii pot trimite produsele afisate pe tocmai.ro pe intreg teritoriul Romaniei, prin FAN Courier.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?