[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Linia Urgenta Carduri a inregistrat o crestere cu peste 60% a apelurilor fata de 2010

14 iulie 2011

14 iulie, 2011 – Aflat in cel de-al doilea an de functionare, Serviciul LUC, oferit pietei cardurilor din Romania de TRANSFOND S.A., a inregistrat in primul semestru al anului 2011 o crestere a volumului de apeluri de blocare carduri pierdute/furate de peste 60%, fata de aceeasi perioada a anului 2010.

Peste 80% dintre apelurile redirectionate de LUC, in primul semestru al anului 2011, au fost efectuate catre 3 banci (Banca Comerciala Romana, BRD Societe Generale si CEC Bank).

Apelurile inregistrate in LUC si redirectionate la emitentii participanti in prima jumatate a anului 2011 au avut o repartizare relativ echilibrata pe zilele saptamanii, ziua de luni detinand totusi cea mai ridicata pondere (17%). Peste 8% dintre apeluri au fost inregistrate in intervalul orar 2200-0600.

Linia de Urgenta pentru Carduri a inregistrat o disponibilitate de 100% asigurand o rata foarte ridicata de preluare a apelurilor in mai putin de 20 secunde respectiv 99,82%. In perioada analizata, un procent de 6% dintre apelurile receptionate in LUC, nu au putut fi redirectionate intrucat bancile apelate nu sunt inrolate in serviciul LUC.

Oficialii Transfond se pot mandri nu numai cu cresterea gradului de utilizare la intern ci si cu recunoasterea internationala. Astfel, impreuna cu Mellon Romania (furnizorul de servicii de call center pentru serviciul LUC), Transfond a participat intre 5 si 8 iulie 2011 la ”Top Ranking Performers in the Contact Center World Awards” – Europe, Middle East & Africa, organizat la Londra de ContactCenterWorld – The Global Association for Contact Centers.

Serviciul LUC a fost nominalizat intre primii 6 semifinalisti la categoria ”Best Outsourcing Partnership” la care au participat un total de 80 de proiecte, din cele 1.200 propuse sa participe la competitia din acest an.

„In urma competitiei, serviciul LUC (si parteneriatul incheiat pentru furnizarea acestuia) a obtinut locul 4, performanta pentru care felicitam pe toti cei implicati direct si indirect in crearea, operarea si vanzarea serviciului LUC, si mai ales, felicitam clientii fara de care, de fapt, acest succes nu ar fi fost posibil”, a declarat Razvan Faer, Chief Strategy & Marketing Officer la Transfond.

Despre LUC

Infiintata cu sprijinul Asociatiei pentru Plati Electronice din Romania (APERO), Linia de Urgenta pentru Carduri este un serviciu ce functioneaza ca un punct de contact pentru blocarea cardurilor pierdute sau furate, emise in Romania. Serviciul se bazeaza pe folosirea de catre posesorii de carduri a unui numar sugestiv si foarte usor de retinut: 021.CARDURI (021.2273874). Practic, pentru fiecare litera, exista pe tastatura telefonului echivalentul in cifre. 021.CARDURI este numarul de telefon ce poate fi apelat din tara sau din strainatate, de pe linii telefonice fixe sau mobile, 24 ore din 24, 7 zile din 7. Sistemul oferit de TransFonD se bazeaza pe o tehnologie performanta, care asigura preluarea apelului in maximum 30 de secunde, aspect extrem de important in cazul pierderii sau furtului cardului. In prezent, pot beneficia de acest serviciu clientii: BCR, BRD, Banca Transilvania, Bancpost si CEC Bank, reprezentand peste 60% din cardurile valide in circulatie.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?