[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Liderul de piata al biletelor de avion online si-a triplat cifra de afaceri

9 iunie 2011

9 iunie – In 2011, aproximativ 40% dintre platile clientilor catre Vola.ro au fost efectuate online cu cardul, iar restul au fost facute prin metodele clasice: transfer bancar, depunere la banca sau numerar la sediul agentiei. Numarul total de bilete de avion vandute in trim.I 2011 este de 11.520 in crestere cu 155% fata de 4.517, in perioada similara a lui 2010. Numarul de cautari pentru biletele de avion pe site-ul companiei este acum de aproximativ 600.000 lunar fata de 200.000 cautari lunare in 2010.

Cel mai ieftin bilet dus-intors achizitionat pana acum de pe Vola.ro a fost de 28 EURO (Barcelona – Ibiza – Barcelona), iar cel mai scump a fost de 2.652 EURO pentru un bilet Bucuresti – Canton (China) – Bucuresti.

Vola.ro a avut o crestere insemnata in primul trimestru din 2011, ajungand in aceasta perioada la o cifra de afaceri de aproximativ 2.760.424 EURO, cu 188% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand valoarea serviciilor comercializate de Vola.ro a fost 957.517 EURO.

Totodata, cifra de afaceri din primele trei luni ale acestui an reprezinta jumatate din intreaga cifra de afaceri a anului 2010, care totaliza 5.542.945 EURO. Pentru 2011 oficialii companiei estimeaza o cifra de afaceri de 14 milioane EURO.

“Rezultatele din Q1 2011 sunt in mare masura rezultatul investitiilor continue pe care le facem in platforma tehnologica. Pentru o agentie online precum Vola.ro, platforma tehnologica este probabil cel mai important activ detinut, astfel incat strategia de a investi continuu in tehnologie si a lansa functionalitati noi intr-un ritm accelerat si-a dovedit meritele in prima parte a anului. Vom continua sa ne axam pe dezvoltare in viitorul previzibil, iar pentru anul 2011 planuim lansarea unui nou produs si a unor functionalitati unice pe piata de travel din regiune.”, declara Daniel Truica (foto), Managing Partner Vola.ro.

Lansata in 2007 ca agentie de ticketing online, Vola.ro a fost prima agentie din Romania care a oferit, ca servicii online, “Calendarul de Tarife” si “Alertele de Tarif”. Prin Calendarul de Tarife utilizatorii pot gasi cele mai mici tarife pentru destinatia dorita, intr-un interval de pana la trei luni. Prin Alertele de Tarif utilizatorii pot primi pe email alerte, continand variante de zbor ce se incadreaza intr-o suma maxima stabilita de acestia pentru una, doua sau trei destinatii alese.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?