[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Libra Internet Bank si-a actualizat sistemul de core-banking. Implementarea strategiei digitale a bancii va avea la baza sistemul Temenos Transact.

2 iunie 2020

Libra Internet Bank a finalizat cu succes upgrade-ul sistemului informatic planificat in weekend-ul recent incheiat si devine prima banca din Romania care isi actualizeaza sistemul la noua versiune (R19) a solutiei de core-banking T24 Transact – lider mondial in domeniu.

„Prin introducerea unor module si functionalitati noi, upgrade-ul sistemului informatic va permite procesarea mai rapida a operatiunilor si va facilita dezvoltarea de solutii inovatoare pentru clienti.”, potrivit comunicatului bancii.

“Dupa sute de ore de dezvoltare si mii de teste efectuate, Libra Internet Bank devine astazi prima banca din Romania care utilizeaza versiunea R19 a sistemului Temenos Transact. Acest upgrade este foarte important pentru noi pentru ca ne asigura o viteza mai mare de procesare si suportul necesar pentru dezvoltarea strategiei digitale a bancii“, a declarat Ionel Umbres, Director General Adjunct al Libra Internet Bank.

Temenos Transact este lider pe piata solutiilor de core-banking, „cu cel mai amplu si complex set de functionalitati disponibile”, potrivit bancii. In 2020, se implinesc 12 ani de cand Libra Internet Bank utilizeaza acest sistem de core-banking furnizat de catre Temenos, pe care l-a actualizat in mod constant si in jurul caruia si-a construit propria echipa de administrare si dezvoltare, cu scopul valorificarii optiunilor de adaptare/optimizare pe care aceasta solutie informatica le pune la dispozitie.

„Implementarea noii versiuni face parte din strategia bancii de a investi in tehnologia de varf si de a ramane deschisa catre inovatie, cu scopul automatizarii proceselor si al modernizarii continue a infrastructurii.”, se mai precizeaza in comunicat.

Temenos AG este liderul mondial in domeniul software-ului bancar. Peste 3.000 de banci din toata lumea, inclusiv 41 dintre bancile din Top 50, se bazeaza pe Temenos pentru a procesa tranzactiile zilnice si interactiunile cu peste 500 de milioane de clienti bancari. Temenos ofera solutii software cloud-native, cloud-agnostic si AI-driven, pentru front office, core banking, plati si administrarea fondurilor.

„Este demonstrat ca software-ul Temenos asigura clientilor sai de top atingerea unui raport cheltuieli / venituri de 26,8%, jumatate din media industriei, si obtinerea unei rentabilitati a capitalului angajat de 29%, de trei ori mai mare decat media industriei. De asemenea, acesti clienti investesc 51% din bugetul lor de  IT in dezvoltare si inovatie, versus mentenanta, ceea ce reprezinta dublul mediei din industrie, dovedind ca investitiile bancilor in IT aduc o valoare adaugata tangibila afacerii lor.”

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?