[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Libra Internet Bank reduce comisioanele operationale pentru toate persoanele juridice

2 noiembrie 2015

Libra Internet Bank anunta ca incepand cu 1 noiembrie 2015, toti clientii din categoria persoanelor juridice vor beneficia de comision zero la deschiderea de cont curent si un comision unic pentru platile standard pana la 50.000 lei/tranzactie, in valoare de 6 lei la ghiseu, respectiv 3 lei prin internet banking.

„Am dorit sa construim o oferta foarte competitiva, dar si extrem de clara pentru clientii nostri persoane juridice. In plus, asiguram procesare 24/7 prin internet banking si o multitudine de functionalitati online, care usureaza activitatea clientilor nostri, indiferent de cat de mare este volumul operational pe care il gestioneaza.” a declarat Emil Bituleanu, Director General al Libra Internet Bank.

In plus, serviciile de Internet Banking si Mobile Banking sunt oferite clientilor in mod gratuit, fara taxe de activare sau de administrare.

„Oferta operationala a bancii se adreseaza tuturor persoanelor juridice atat clienti existenti ai bancii, cat si noilor clienti si este valabila incepand cu data de 1 noiembrie 2015.”, potrivit comunicatului de presa.

Libra Internet Bank are o retea de 42 de sucursale si se adreseaza cu preponderenta segmentelor de clienti IMM, Corporate, Profesii Liberale si Agricultura. La jumatatea anului 2015, Libra Internet Bank si-a majorat cota de piata pana la 0.56%.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?