Libra Internet Bank ofera clientilor optiunea eSign, „pentru a fi productivi de acasa”

18 martie 2020

Solutiile digitale sunt cea mai buna varianta de evitare a deplasarii la banca si a lucrului direct cu banii. „LIBRA INTERNET BANK pune la dispozitia clientilor optiunea eSign, prin care nu mai este necesara deplasarea la banca pentru semnarea de documente, care pot fi semnate electronic cu utilizarea unui certificat calificat pus la dispozitie gratuit de catre banca.”, potrivit unui comunicat.

Serviciul este disponibil in aplicatiile de mobile si internet banking ale bancii, unde clientii au posibilitatea de a semna electronic diverse documente necesare in relatia cu banca: contracte de credit sau contracte de garantie, actualizari de date, acorduri de interogare in baze de date etc.

In plus, din internet si mobile banking clientii isi pot gestiona cu usurinta conturile si operatiunile bancare. Fara hartii, fara drumuri la banca.

Recent, intr-un mesaj comun al ARB si Consiliul Patronatelor Bancare din Romania, a fost reiterata ideea generalizarii semnaturii electronice la nivelul intregului sistem bancar.

„Băncile vor lua măsuri prin care să poată deservi clienții persoane fizice prin intermediul mediului online, pentru un număr cât mai mare de produse si servicii. În acest context, considerăm că se impune adoptarea cu celeritate a proiectului legislativ prin care semnătura electronică avansată să poată îndeplini cât mai multe dintre funcțiunile semnăturii electronice calificate, ceea ce ar putea constitui un ajutor real pentru consumatori. „, potrivit comunicatului comun al celor doua institutii.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?