Libra Internet Bank lanseaza solutia de economisire din mobile banking care le permite clientilor persoane fizice sa retraga oricand bani din depozite, fara sa piarda integral dobanda

10 septembrie 2020

Plecând de la premisa ”Depozitul la nevoie se cunoaște”, în cazul apariției unor evenimente neprevăzute, clienții Libra Internet Bank pot, de acum, să retragă bani din depozite, fără a fi nevoiți să le lichideze și primind o parte din dobânda acumulată pentru suma retrasă anticipat.

„Noua soluție de economisire este disponibilă exclusiv din aplicația de mobile banking a băncii și se aplică depozitelor în lei, inclusiv în cazul celor deja existente, constituite pentru minim o lună,” potrivit comunicatului bancii.


Este de datoria noastră să venim permanent cu soluții pentru clienții noștri. Acest nou modul de economisire este unic pe piața din România prin faptul că le asigură deponenților noștri un nivel maxim de flexibilitate și de acces la sumele investite în depozite bancare. Prin această facilitate, clienții pot retrage bani ori de câte ori au nevoie, fără să-și lichideze depozitul și să-și mai piardă dobânda. Mai mult decât atât, clienții primesc dobândă chiar și pentru suma retrasă, în procent de 25% din dobânda acumulată până în momentul în care fac retragerea“, a declarat Emil Bituleanu, Director General al Libra Internet Bank.

Funcționalitatea de a utiliza la nevoie sume parțiale din depozite este disponibilă gratuit clienților persoane fizice în aplicația de mobile banking a Libra Internet Bank și presupune păstrarea în depozit a unei sume minime de 100 de lei.

Adauga comentariu

Noutăți

The rise of the mobile wallet

Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?