Libra Internet Bank lanseaza o noua versiune a contului online pentru firme si profesii liberale, fara semnatura electronica extinsa

7 octombrie 2020

Libra Internet Bank lansează o versiune upgrade a produsului prin care clienții își pot deschide un cont curent de business, 100% autonom și 100% online, cu semnatură electronică asigurată acum de către bancă, la momentul semnării documentației contractuale.

„Prin noua versiune, clienții beneficiază de o experiență de utilizare premium, asigurată de un design complet nou și de un flux de deschidere simplu și intuitiv,” potrivit comunicatului.


Prin tot ceea ce facem, ne propunem să venim cu soluții care să simplifice experiența de lucru cu banca. După 10 săptămâni de optimizare, dezvoltare și testare, exclusiv in-house, în care am reproiectat în întregime fluxul online, suntem în măsură să le oferim clienților noștri o soluție digitală de top în ceea ce privește deschiderea conturilor curente de business. Acum, clienții pot deschide aceste conturi și fără să dețină o semnătură electronică extinsă, semnarea documentației contractuale realizându-se prin opțiunea eSign, pe care o punem gratuit la dispoziție, în acest scop„, a declarat Emil Bituleanu, Director General al Libra Internet Bank.

Pe lângă deschiderea unui cont curent în lei, clienții au și posibilitatea deschiderii unui cont în euro și/sau în dolari, iar odată cu această versiune, produsul poate fi accesat și de pe dispozitivele mobile. Pentru moment, soluția este disponibilă clienților cu administrator unic.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?