Libra Internet Bank: deschidere online de cont prin intermediul unui serviciu de chatbot

25 octombrie 2017

Libra Internet Bank a lansat un serviciu de chatbot cu capabilitati video prin care poate sa identifice la distanta noii clienti si sa le deschida 100% online un cont, fara ca acestia sa fie obligati sa mai vireze un leu din contul altei banci pentru activarea contului curent.

Potrivit Libra Internet Bank, in prezent, doar clientii romani din diaspora care doresc sa isi deschida cont online in Romania, fara sa vina in tara, mai folosesc varianta de penny tranfer, restul interactiunilor mutandu-se in zona de chatbot.


„Pentru clientii din Romania folosim de aproximativ o luna de zile varianta video, prin care clientul are posibilitatea de a aplica la Libra si sa intre in legatura directa cu un operator al bancii (in orele de program) sau de a discuta cu un chatbot (24/7), care simuleaza o interactiune si poate sa faca acest lucru oricand doreste, chiar si noaptea”, a declarat Octavian Hera, intr-o emisiune Profesionistii in Banking care va fi difuzata saptamana viitoare.

Libra Internet Bank a lansat la final de 2014 optiunea de deschidere a contului 100% online, iar in acest moment peste 20% dintre noii clienti aleg canalul digital pentru a deschide relatia cu banca.

Sursa: wall-street.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?