Serviciul de chatbot, dezvoltat de specialiştii Libra Internet Bank, „a reputat un adevarat succes la competiţiile industriei bancare din acest an”, anunta banca. „Aplicaţia a adus băncii titlul de “Cea mai inovatoare bancă din România” la nu mai puţin de trei dintre cele mai prestigioase evenimente – MasterCard Bank of the Year, Gala Online Banking şi Gala NOCASH.”, potrivit comunicatului bancii.
Premiile au fost acordate de juriile de specialişti selectate de organizatorii fiecărui eveniment şi sunt o recunoaştere a orientării permanente către inovaţie a Libra Internet Bank.
In cadrul Galei NOCASH, Libra Internet Bank a fost desemnata castigatorul categoriei Pionierat, pentru deschiderea online a unui cont prin intermediul unui serviciu de chatbot. Serviciul, prevazut cu capabilitati video, poate sa identifice la distanta noii clienti si sa le deschida 100% online un cont, 24/7, fara ca acestia sa fie obligati sa mai vireze un leu din contul altei banci pentru activarea contului current.
„Chatbot-ul Libra Internet Bank a fost gândit pentru a uşura cat mai mult interacţiunea clienţilor cu banca, într-un mod prietenos, disponibil 24/7. Aplicaţia preia şi rezolvă cereri de credite, carduri de credit, depozite bancare, totul printr-un chat de tip messenger, simplu şi rapid.”, precizeaza banca.
Clienţii au apreciat chatbot-ul Libra Internet Bank. În numai patru luni de la lansare, aplicaţia a înregistrat peste 10.000 de interacţiuni cu persoane interesate de produsele bancare oferite online de Libra Internet Bank.
Libra Internet Bank are active nete de aproape 1 miliard euro şi a realizat anul trecut un profit record, de aproape 13 milioane euro, în creştere cu 83% faţă de anul precedent. Banca are o reţea de 50 de sucursale şi un canal complet de digital banking.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: