[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Lansat in iulie 2014, magazinul online al IKEA Romania a ajuns la 10% din vanzari – cel mai bine vandut produs este un divan de 1200 lei

13 aprilie 2016

Desi nu este promovat intensiv, magazinul online al IKEA Romania a ajuns sa reprezinte peste 10% din vanzari, la un an si noua luni de la lansarea sa.

“Magazinul online a fost lansat in urma cu un an si jumatate si merge bine. Anul trecut a insemnat 8% din vanzari (n.red. in anul de catalog septembrie 2014 – august 2015), iar, de curand, am depasit 10%.”, a declarat Mihaela Muresan, director de marketing si comunicare al IKEA pentru Europa de Sud Est (Romania, Croatia, Serbia, Slovenia).

„Nu avem o promovare intensiva a magazinului online, ea se face in concordanta cu magazinul offline, dar incercam sa lucram mai mult si mai bine pe zona crestere a ratei de conversie.”

Managerul IKEA a mai precizat ca exista diferente semnificative intre ceea ce se vinde pe online fata de magazinul fizic. Pe online se vinde mult mai mult mobilier, cel mai bine vandut fiind divanul Hemnes (foto), care costa 1.230 de lei.

„Pe online, produsele de mobilier inseamna 70% din vanzari, fata de magazinul fizic unde avem un oarecare echilibru de 55% mobilier si 45% accesorii.”

In anul de catalog septembrie 2014 – august 2015 IKEA a inregistrat vanzari de 424,5 milioane de lei in Romania, mai mult cu 12,3% fata de anul precedent.

Sursa: wall-street.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?