[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

KPMG si FLOWX.AI incheie un parteneriat strategic pentru a ajuta bancile sa regandeasca experienta digitala a clientilor, mult mai personalizat

23 martie 2022

Utilizatorii de servicii financiare se așteaptă să cheltuiască cu 21% mai puțin decât înainte de pandemie, căutând cu prioritate experiențe personalizate și cu un bun raport value-for-money, reiese din raportul KPMG 2021 Romanian Customer Experience Excellence Report.

Mai mult, consumatorii digitali influențează evoluția pieței și caută servicii digitale personalizate, cu valoare adăugată mare. Prin urmare, companiile trebuie să își regândească strategiile de transformare digitală în jurul diverselor segmente de clienți. Aceasta presupune dezvoltarea celor mai potrivite oferte digitale.

In acest context, KPMG și FLOWX.AI anunță astăzi colaborarea strategică prin care ajută organizațiile să dezvolte experiențe digitale unificate, personalizate și centrate pe client.

„În urma colaborării celor două companii, organizațiile mari își pot crea produse și servicii digitale eficient și personalizat, la doar o fracțiune din resursele de timp și cost asociate dezvoltărilor digitale tradiționale,” potrivit comunicatului. 

„Cele două companii le vor oferi clienților un portofoliu extins de soluții de consultanță și de tehnologie precum segmentarea clienților și design-ul experienței digitale, generarea ofertei, conceperea și implementarea noului model de business, rapid prototyping, dezvoltarea rapidă de aplicații cu focus pe introducerea rapidă în piață și cu return imediat pentru clienți și angajați,” se mai precizeaza in documentul citat.

Startup-ul de tehnologie FLOWX.AI ajută organizațiile să-și creeze rapid experiențe digitale de tip omnichannel, unificate și personalizate, fără a schimba sistemele existente. Compania spune ca oferă o nouă tehnologie care permite dezvoltarea experiențelor digitale de tip omnichannel „de 40 de ori mai rapid”.

Pornind de la cercetările aprofundate asupra comportamentului clienților realizate de KPMG la nivel local și internațional și extinzând metodele și instrumentele noastre, aducem alături de FLOWX.AI o ofertă valoroasă pentru orice organizație care își dorește să rămână relevantă în era disruptivă a digitalizării,” declară Victor Iancu, Associate Partner, Strategy & Experience Design KPMG.

Pe lângă dezvoltarea rapidă, FLOWX.AI și KPMG le oferă acum companiilor un instrument strategic fundamental – agilitatea digitală. Reușind să construim în săptămâni ceea ce anterior dura ani, la o fracțiune din costul obișnuit, nu este doar un atu tactic, ci un avantaj critic pentru extindere și pentru creșterea cotei de piață,” adaugă Ioan Iacob, CEO și cofondator FLOWX.AI.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?