KPMG Romania investeste intr-un start-up local care digitalizeaza contabilitatea prin inteligenta artificiala

13 noiembrie 2020

Cassa a atras KPMG România, filiala locală a uneia dintre cele mai mari companii de audit și consultanță de business la nivel mondial, ca lead investor în runda de finanțare targetată pe platforma de equity crowdfunding SeedBlink.

Suma vizată pe SeedBlink este de 100.000 de euro. Cassa s-a listat pe SeedBlink în luna octombrie, cei interesați având posibilitatea să investească în companie până pe 26 noiembrie 2020.


Datele despre valoarea tranzacției și pachetul de acțiuni preluat de KPMG sunt confidențiale.

Tranzacția a venit în urma selectării soluției Cassa în KPMG Startup Grow Pad, un program de accelerare care se adresează startup-urilor cu activități de automatizare a proceselor, asistență robotizată, analiză augmentată, securitate cibernetică, aplicații inteligente și analitice (date).

Lansata in iunie 2020 de către Cornel Fugaru (34 de ani – foto stanga) și Daniel Teodoroiu (32 de ani – foto dreapta), Cassa este o aplicație de tip Software as a Service dedicată domeniului contabilității, care conține elemente de inteligență artificială și machine learning

Software-ul dezvoltat de Cassa ordonează inteligent fluxul de documente și simplifică comunicarea dintre contabili și antreprenori. Digitalizarea și implicit eliminarea muncii manuale a contabililor se bazează pe o tehnologie de recunoaştere optică a caracterelor (OCR) care permite transformarea documentelor scanate, fotografii, PDF-uri în documente editabile.

De exemplu, sistemul OCR le dă contabililor posibilitatea să exporte în propriile softuri de contabilitate facturile emise de aplicație sau pe cele primite prin intermediul acesteia. În ceea ce privește comunicarea contabili – companii, mesajele dintre cele două parți se desfășoară sub forma unui feed similar celui de Facebook. Astfel, utilizatorii pot să comenteze, să dea like, share sau să descarce documentele.

Platforma – de tip B2B2B – se adresează contabililor, dar aceștia au posibilitatea să devină reselleri pentru propriii clienți de contabilitate. Până la finalul acestui an conducerea companiei mizează să aibă 2.000 de clienți, iar la sfârșitul anului viitor, 15.000 de utilizatori.

De asemenea, pentru anul următor co-fondatorii iau în calcul să se extindă la nivel regional, în Europa Centrală și de Sud-Est. Printre primele țări vizate se numără Austria și Grecia, în aceste piețe compania tintind în special segmentul enterprise.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?