Cassa a atras KPMG România, filiala locală a uneia dintre cele mai mari companii de audit și consultanță de business la nivel mondial, ca lead investor în runda de finanțare targetată pe platforma de equity crowdfunding SeedBlink.
Suma vizată pe SeedBlink este de 100.000 de euro. Cassa s-a listat pe SeedBlink în luna octombrie, cei interesați având posibilitatea să investească în companie până pe 26 noiembrie 2020.
Datele despre valoarea tranzacției și pachetul de acțiuni preluat de KPMG sunt confidențiale.
Tranzacția a venit în urma selectării soluției Cassa în KPMG Startup Grow Pad, un program de accelerare care se adresează startup-urilor cu activități de automatizare a proceselor, asistență robotizată, analiză augmentată, securitate cibernetică, aplicații inteligente și analitice (date).
Lansata in iunie 2020 de către Cornel Fugaru (34 de ani – foto stanga) și Daniel Teodoroiu (32 de ani – foto dreapta), Cassa este o aplicație de tip Software as a Service dedicată domeniului contabilității, care conține elemente de inteligență artificială și machine learning
Software-ul dezvoltat de Cassa ordonează inteligent fluxul de documente și simplifică comunicarea dintre contabili și antreprenori. Digitalizarea și implicit eliminarea muncii manuale a contabililor se bazează pe o tehnologie de recunoaştere optică a caracterelor (OCR) care permite transformarea documentelor scanate, fotografii, PDF-uri în documente editabile.
De exemplu, sistemul OCR le dă contabililor posibilitatea să exporte în propriile softuri de contabilitate facturile emise de aplicație sau pe cele primite prin intermediul acesteia. În ceea ce privește comunicarea contabili – companii, mesajele dintre cele două parți se desfășoară sub forma unui feed similar celui de Facebook. Astfel, utilizatorii pot să comenteze, să dea like, share sau să descarce documentele.
Platforma – de tip B2B2B – se adresează contabililor, dar aceștia au posibilitatea să devină reselleri pentru propriii clienți de contabilitate. Până la finalul acestui an conducerea companiei mizează să aibă 2.000 de clienți, iar la sfârșitul anului viitor, 15.000 de utilizatori.
De asemenea, pentru anul următor co-fondatorii iau în calcul să se extindă la nivel regional, în Europa Centrală și de Sud-Est. Printre primele țări vizate se numără Austria și Grecia, în aceste piețe compania tintind în special segmentul enterprise.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: