[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Koyos.ro lanseaza serviciul de Inlocuire La Minut – doritorii vor plati insa cu 20% mai mult pe produse

17 martie 2014

Contra unei taxe proportionale cu valoarea produsului, platita la momentul achizitiei acestuia, persoanele fizice isi pot schimba pe loc bunurile stricate, fara a mai astepta decizia din service. Pentru produsul inlocuit se ofera garantie completa, indiferent de momentul din perioada de garantie in care a fost adus produsul stricat.

Va fi interesant de urmarit reactia utilizatorilor care pentru a beneficia de aceste facilitati optionale, in mod evident binevenite, trebuie sa plateasca totusi o taxa ce va mari cu 20% valoarea produsului.

Mecanismul serviciului Inlocuire La Minut este menit sa simplifice returnarea produsului, in cazul in care acesta se strica in perioada de garantie. Cumparatorul ce detine Inlocuirea La Minut pentru produsul respectiv se va prezenta personal cu acesta la unul dintre punctele de livrare Koyos.ro.

Produsul va fi supus unei inspectii sumare, pentru a se vedea daca prezinta piese lipsa sau vreo modificare a formei, survenite in urma folosirii improprii. Apoi va fi inlocuit pe loc, fara a se asteapta decizia service-ului, astfel incat optiunea Inlocuire La Minut poate acoperi riscuri in exploatare care de fapt nu sunt acoperite de garantia normala oferita de producator.

Inlocuirea se va face cu un produs identic nou, care nu a mai fost reparat, iar daca produsul identic nu se afla pe stoc, caz putin probabil daca se anunta printr-un email, cumparatorul are de ales intre un produs echivalent sau un voucher in valoarea produsului achizitionat initial.

Este important de retinut ca intregul proces de schimbare a produsului nu afecteaza in vreun fel perioada de garantie. Magazinul Koyos.ro ofera pentru produsul nou garantia completa, indiferent de momentul din perioada de garantie in care a fost adus produsul stricat, potrivit precizarilor companiei.

„Ne-am grabit sa putem oferi acest serviciu pentru ca si noi suntem, la randul nostru, clienti si suntem constienti de disconfortul pe care il incearca cineva care constata ca produsul pe care l-a achizitionat nu functioneaza corespunzator. Stim ca numai gandul ca trebuie sa il duci la service, unde rezolutia poate sa nu fie pe placul tau si gandul la asteptarea de cateva saptamani pana sa iti capeti bunul inapoi poate sa iti strice ziua. Serviciul nostru de Inlocuire La Minut functioneaza ca un fel de asigurare pentru astfel de situatii si face lucrurile mult mai simple”, explica Dana Iorga, Director General Operatiuni al Koyos.ro.

Serviciul este disponibil pentru anumite categorii de produse (electrocasnice, uz casnic, ingrijire personala, ceai si cafea) al caror pret unitar este cuprins intre 150 lei inclusiv TVA si 850 lei inclusiv TVA.

De asemenea, el poate fi achizitionat doar pentru produse de sine statatoare (se exclud orice tip de accesorii, consumabile etc) si trebuie cumparat odata cu produsul (se comanda in acelasi cos de cumparaturi cu produsul dorit).

Tariful serviciului depinde de intervalul de pret in care se afla produsul achizitionat. Pentru un produs cu o valoare cuprinsa intre 151 si 200 lei, tariful este de 39 lei. Costul serviciului poate ajunge pana la 199 lei, in cazul produselor cu o valoare cuprinsa intre 701 si 850 lei.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?