Kaufland România a lansat un card de fidelitate, prin care vizitatorii magazinului primesc reduceri substanţiale şi puncte bonus de loialitate. Clienţii vor putea folosi atât un card digital, cât şi un card fizic.
Cardul digital este disponibil în cadrul aplicaţiei mobile Kaufland – Oferte şi Noutăţi, care poate fi descărcată gratuit atât din App Store, cât şi de pe Google Play.
Cardul fizic, care poate fi ridicat de la Biroul de Informaţii din orice magazin Kaufland, oferă doar accesul la promoţiile generale de loialitate.
Retailerul spune ca prin cardul digital Kaufland Card, clientul „va primi oferte personalizate în funcție de cumpărăturile pe care le faci în mod constant”.
Pentru a acumula automat punctele bonus, clientul trebuie sa scaneze cardul digital Kaufland Card, din aplicația mobilă Kaufland la casa de marcat, de fiecare dată când plătește cumpărăturile. Este posibilă si o reînregistrare a punctelor bonus după cumpărături, asta în cazul în care clientul omite să utilizeze cardul Kauflan. Trebuie doar sa sune la Centrul Relatii Clienti.
Se obtine câte un punct bonus la fiecare 20 lei plătiți pentru cumpărături în orice magazin Kaufland din țară.
Retailerul mai precizeaza ca „în aplicația mobilă Kaufland, pentru orice mijloc nou de comunicare pentru care ne dai acordul să te contactăm, vei primi câte 2 puncte (e-mail, telefon mobil, adresă poștală)”.
Este important de retinut ca beneficiile cardului fizic se limitează doar la promoțiile Kaufland Card. Concret, utilizatorii cardului fizic nu pot acumula puncte bonus digitale (punctele bonus se vor colecta în continuare în format fizic) și nici nu pot beneficia în viitor de promoții personalizate.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: