Kaufland, divizia de hypermarketuri a Schwarz Group, a lansat un serviciu de comandă și livrare online, funcțional pentru moment doar în Capitala Germaniei. Website-ul, care poate fi accesat la adresa shop.kaufland.de, oferă aceleași prețuri ca în magazinele fizice și oferă clienților care se află la prima comandă un voucher și livrare gratuită pentru a-i încuraja să folosească serviciul.
Berlin este un punct strategic important pentru Kaufland, nu doar prin prisma numărului mare de potențiali clienți – cu 3,5 milioane de locuitori –, ci și din cauza faptului că există deja mai mulți jucători activi în acest segment, ca Rewe, Metro, Tengelmann sau Amazon.
Orele de livrare sunt între 7am – 10pm, iar pe viitor retailerul ia în calcul extinderea și cu o opțiune de Click & Collect.
Analiștii vorbesc despre o eventuală intrare a germanilor pe segmentul de e-commerce la începutul anului viitor, iar o a doua potențială piață este Polonia. Zvonuri similare s-au auzit chiar și despre piața din România, unde deadline-ul de lansare al unui magazin online ar fi finalul lui 2017.
Kaufland, parte a grupului german Schwarz, se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.200 de magazine în șapte ţări (Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croaţia, Bulgaria şi România). Kaufland operează în România o rețea de 109 hypermarketuri. Compania a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 9,2 miliarde de lei, în creștere cu 20% față de anul precedent, iar pentru anul acesta reprezentanții companiei au precizat că obiectivul Kaufland este de a menține compania pe plus, nefiind comunicat și ritmul de creștere.
Sursa: Magazinul Progresiv
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: