[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Kasperky – Unui gamer din 10 i-a fost furata identitatea

14 decembrie 2020

Peste 10% dintre gameri (app 179 milioane1 la nivel global) au trecut prin situatia de a li se fura ID-ul – ceea ce ar putea valora pana la 347 miliarde de dolari la nivel global. Aceste informatii fac parte din cercetarea globala realizata de Kaspersky, care a oferit, de asemenea, sfaturi utile pentru a evita aceasta problema si alte incidente neplacute asociate gaming-ului.

Noua cercetare a fost efectuata in noiembrie 2020, pentru a analiza starea globala a gaming-ului in 2020. Potrivit celor 5.031 de gameri chestionati in 17 tari, aproape o cincime (19%) au fost, de asemenea, hartuiti in timpul jocurilor. Aceasta tendinta ingrijoratoare este si mai raspandita in Rusia (44%), Arabia Saudita (27%), Turcia (28%) si SUA (27%).

Si mai rau, o treime (33%) dintre gameri au suferit de pe urma escrocheriilor online. Toate acestea combinate provoaca stres si anxietate pentru 31% dintre respondenti. Acest lucru este dezamagitor, deoarece ameliorarea stresului este pentru majoritatea dintre ei (62%) unul dintre motivele principale pentru care aleg sa se joace, alaturi de adrenalina (62%) si relatiile de prietenie (46%).

###

Studiul „Generation Game” a fost comandat de Kaspersky si realizat de Savanta in noiembrie 2020, in peste 17 tari, cu 5.031 de respondenti. Toti respondentii aveau varsta sub 35 de ani, si erau reprezentati in mod egal pe sexe, varsta si criterii socioeconomice, acestia considerandu-se gameri care practica aceasta activitate cel putin 5-10 ore pe saptamana, pe computer.

Tarile participante la studiu sunt: ​​Rusia, SUA si Marea Britanie (cel putin 500 de respondenti din fiecare tara), Argentina, Brazilia, Chile, China, Columbia, Germania, Italia, Mexic, Peru, Arabia Saudita, Africa de Sud, Spania, Turcia si Emiratele Arabe Unite (cel putin 250 de respondenti din
fiecare).
1) Acoperirea globala a gaming-ului este bazata pe 3,1 miliarde de jucatori globali, dintre care 48% pe computer. 12% din 1.488 miliarde reprezinta 178.560.000.

Sursa foto link

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?