Warply, lider european în furnizarea de sisteme de loializare și soluții de plată cu ajutorul telefonului mobil (Mobile Loyalty & Mobile Payments), intră pe piața din România, oferind soluții pentru programe de fidelizare B2C și B2B.
Pentru piața din România, Warply își propune să ofere strategie și consultanță, precum și toate serviciile de implementare necesare în programele de loializare a clienților și programele de CRM.
În plus, Warply vine cu o soluție cloud de plată prin intermediul telefonului mobil, WarplyPay. Această soluție facilitează activitățile de comerț digital prin asigurarea unui proces de achiziție fără întreruperi pentru tranzacțiile în interiorul aplicației, fără redirecționare către altă aplicație bancară sau website. Această soluție reprezintă o variantă de plată pentru ca utilizatorii să își înregistreze cardul o singură dată. WarplyPay oferă, de asemenea, cupoane și vouchere, transformând orice aplicație de telefon mobil într-un adevărat portofel mobil de retail.
“Credem că România este o piață puternică, cu un potențial mare de dezvoltare, mai ales când vorbim de mobile banking și plăți digitale. Warply va investi în piața din România în următorii ani, obiectivul nostru fiind acela de a deveni prima alegere ca partener pentru soluțiile de loializare și plăți prin intermediul telefonului mobil”, a declarat Sotiris Alexopoulos, Head of International Business în cadrul Warply.
Compania din Grecia, fondată în 2012, este specializată în servicii de loializare, mobile marketing și mobile payments pentru sectorul bancar, telco și industria de retail. În prezent, Warply operează în șapte țări din întreaga lume, înregistrând o creștere de 260% în ultimii trei ani consecutivi (veniturile anuale ale Warply sunt de circa 3,5 milioane de dolari). Printre clienții Warply se numără Nestle, Ahold-Delhaize, Unilever, CNN, T-Mobile, Eurobank, Banca Națională a Greciei și Nobacco.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: