Iulian Stanciu (eMag) estimeaza o cifra de afaceri de 4,8 mld. lei in acest an: „Crestem cu 20% pe an. Romania este profitabila de anul trecut. Ne apropiem de zero la nivel de grup.”

15 noiembrie 2018

Grupul eMAG, prezent pe piaţa din România, dar şi Ungaria, Bulgaria şi Polonia, estimează pentru anul financiar 2018 o cifră de afaceri de 4,8 miliarde lei, faţă de circa 4,06 miliarde lei anul trecut, retailerul apro­piindu-se de break-even după investiţii de 200 milioane euro derulate în re­giune în ultimii ani.

„România este pro­fitabilă de anul tre­cut şi va fi şi anul acesta. Încă mai in­ves­tim în celelalte com­panii. În Bulgaria ne apropiem de break-even. Investim încă în Ungaria, Polo­nia, în Sameday, în Fashion Days. Ne apropiem de zero la nivel de grup. Am investit 200 mil. euro şi s-a văzut în creşterea regională . Am construit cea mai puternică tehnologie din regiune, cu programatori români“, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG, la emisiunea ZF Live.

Şeful celui mai mare retailer online din România este optimist cu privire la evoluţia din 2019, având în vedere că este încă loc de creştere pe piaţă şi o mare parte a populaţie este încă nedigitalizată, chiar dacă are acces la telefon şi internet. Evenimente precum Black Friday ajuta jn acest sens.

eMag organizează anul acesta cea de a opta ediţie de Black Friday, vineri dimineaţă. Anul trecut, vânzările din timpul campaniei s-au ridicat la 360 milioane lei, fiind înregistrate opt milioane de vizite pe site, iar 50.000 de oameni au cumpărat în premieră. Pentru acest an, compania mizează pe vânzări de 400 milioane lei şi 55.000 de clienţi noi. Anul trecut, vânzările din timpul campaniei eMag de Black Friday s-au ridicat la 360 milioane lei, platforma eMag având peste opt milioane de vizite pe site.

”Black Friday va începe anul acesta vineri dimineaţă, când se trezeşte lumea. Cine are aplicaţia instalată va primi notificare când începe”, a declarat Iulian Stanciu, şeful eMag, în cadrul unei ediţii speciale de Black Friday.

Anul trecut, eMag a început campania de Black Friday la ora 6:51 pe aplicaţie şi la 6:53 pe site.

 

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?