Iulian Stanciu, CEO eMag: “mobile-ul nu este un trend, este modalitatea in care vom face business in viitor”

31 august 2016

De la inceputul anului, eMag a inregistrat o dublare a traficului venit de pe dispozitive mobile. Numai in luna iulie a.c., s-au inregistrat 19 milioane de vizite, 55% dintre ele venind de pe mobile. Reprezentantii companiei se asteapta ca in 2016, din totalul de 280 de milioane de vizite, 60% va fi generat de (pe) mobile.

“Sunt clienti noi care descopera Internetul prin telefonul mobil”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMag.

Valoarea medie a cosului de cumparaturi e data de valoarea mixului de categorii comandate de client, iar mixul difera – mobilul e foarte bun pentru anumite categorii – produse pentru copii, acesta fiind si principala nisa accesata si comandata de pe mobile. Valoarea medie de pe mobil este mai mica cu circa 25%. Lunar, eMag vinde peste 1 milion de produse.

In prezent, media accesarilor de pe mobile este de 45% in comertul electronic romanesc, conform lui Iulian Stanciu. “Mobile-ul nu este un trend, este modalitatea in care vom face business in viitor”. O alta tendinta este multichannel-ul – magazinele fizice vor continua sa existe, insa vor trebui conectate cu magazinul online.

“Magazinele ar trebui privite ca o continuare a calatoriei din lumea online, in lumea fizica”, mai puncteaza el.

Sursa: www.wall-street.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Nic Marius Balaceanu – Founder & CEO Lendrise

„For more than a week now, ScoreRise enrolls daily hundreds of users through an innovative facial recognition interface. Enrollment takes less than a minute and it does not require presence of a human operator or video recording. And, of course, it stays fully GDPR compliant with help from Reff & Associates and Deloitte Romania.”

Sondaj
Romania este ultima tara membra UE care nu a transpus in legislatia romaneasca Directiva europeana revizuita a serviciilor de plata (PSD2). Cand credeti ca se va intampla totusi acest lucru?
48 votes · 48 answers
Voteaza
NoCash