De la inceputul anului, eMag a inregistrat o dublare a traficului venit de pe dispozitive mobile. Numai in luna iulie a.c., s-au inregistrat 19 milioane de vizite, 55% dintre ele venind de pe mobile. Reprezentantii companiei se asteapta ca in 2016, din totalul de 280 de milioane de vizite, 60% va fi generat de (pe) mobile.
“Sunt clienti noi care descopera Internetul prin telefonul mobil”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMag.
Valoarea medie a cosului de cumparaturi e data de valoarea mixului de categorii comandate de client, iar mixul difera – mobilul e foarte bun pentru anumite categorii – produse pentru copii, acesta fiind si principala nisa accesata si comandata de pe mobile. Valoarea medie de pe mobil este mai mica cu circa 25%. Lunar, eMag vinde peste 1 milion de produse.
In prezent, media accesarilor de pe mobile este de 45% in comertul electronic romanesc, conform lui Iulian Stanciu. “Mobile-ul nu este un trend, este modalitatea in care vom face business in viitor”. O alta tendinta este multichannel-ul – magazinele fizice vor continua sa existe, insa vor trebui conectate cu magazinul online.
“Magazinele ar trebui privite ca o continuare a calatoriei din lumea online, in lumea fizica”, mai puncteaza el.
Sursa: www.wall-street.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: